"המוצר שלי זה לא טכנולוגיה, זה אופטימיות ואנשים": דרור גלוברמן על יזמות בעולם דיגיטלי

איך מזהים טרנדים, איך AI משתלב בעולם היזמות ואיך קמים מנפילות? • שיחה מרתקת עם דרור גלוברמן שהתחיל בסיקור תחום המחשבים, כשהוא עוד לא נחשב "סקסי", והבין שבעצם אנחנו פה לדבר על אנשים

דרור גלוברמן בשיחה מרתקת עם יניב ריבלין. צילום: מערכת ישראל היום

החיים כסטארט אפ עם דרור גלוברמן

בפודקאסט "החיים כסטארט אפ", התארח דרור גלוברמן, מרצה בתחום החדשנות והטכנולוגיה ומחבר הניוזלטר SKIP INTRO. הוא סיפר על הדרך הארוכה שעבר בעולמות העיתונאות, ההייטק והיזמות. גלוברמן, שבמשך שנים היה כתב טכנולוגי ועורך בעיתונים, מספר בפודקאסט איך מצא את התשוקה הפנימית שהובילה אותו למקום שבו הוא נמצא היום. "צריך דלקה פנימית," הוא מסביר, "זה לא מספיק רק לדעת דברים, צריך למצוא את הדרך שלך לספר אותם ולהביא אותם לאנשים בדרך שתגרום להם להתעניין".

"אין לי משרד ועבודה מסודרת בין תשע לחמש. אני הולך בין מפגשים, בין אנשים. אני אוהב את הקצב הגבוה ומחפש כל הזמן את ההזדמנויות שהן מכפילות כוח". כיום גלוברמן מעביר הרצאות לקהל על שלל נושאים טכנולוגים כולל כמובן הבינה המלאכותית. הדרך שלו ליצור את ההרצאות שלו לא הייתה פשוטה, אבל עם הזמן הוא הבין ש- "כשמדברים על AI צריך להתחבר לדרכים שימושיות ביומיום לאנשים, למשל מתכון לארוחת שישי, לכתוב מכתב לרשויות, לקחת את תדפיסי הבנק ולמצוא בהם היגיון. אנשים רוצים ללמוד איך להפוך את זה למשהו שהוא שימושי ביומיום". 

דרור גלוברמן: "הייחוד של הישראלים הוא באופטימיות ובחדשנות",

"המוצר שאני מביא זה לא טכנולוגיה, זה אופטימיות ואנשים. יש לנו את זה במיוחד כישראלים", מסכם גלוברמן את כושר היזמות שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר