עסקה כחול-לבן: חברת ולנס תספק שבבי תקשורת מהירה למערכות הנהיגה האוטונומית של מובילאיי

שיתוף הפעולה בין שתי חברות טכנולוגיית הרכב הישראליות ייושם בפרויקטים נבחרים עבור יצרניות מובילות בעולם • שבבים מסוג VA7000 יאפשרו תקשורת מהירה ואמינה בין חיישני הרכב למערכות העיבוד שלו

מובילאיי. צילום: Mobileye

ולנס, ספקית מובילה של שבבים לתקשורת מהירה בתעשיות האודיו-וידאו והרכב הודיעה היום (רביעי) כי שבבי VA7000 של החברה ישמשו כתשתית התקשורת המהירה להעברת וידאו בין החיישנים ברכב למערכות של חברת מובילאיי, עבור פרויקטים של קבוצה עולמית מובילה של יצרניות רכבים.

"אנחנו שמחים לשלב את שבבי VA7000 של ולנס, התומכים בתקן MIPI A-PHY, כרכיב מפתח בפלטפורמות הנהיגה האוטומטית והאוטונומית שלנו, עבור פרויקט ראשוני זה של הלקוח", אמר אלחנן רושינק, סגן נשיא בכיר להנדסה במובילאיי. "תקן ה-MIPI A-PHY מספק תשתית תקשורת וידאו אמינה ובעלת ביצועים גבוהים ביותר, ואנו מצפים לעבוד עם ולנס כדי להביא את הטכנולוגיה הזו לעוד יצרניות רכב מובילות בשוק".

ממובילאיי נסמר גם כי החברה בחרה בשבב VA7000 של ולנס אחרי השוואות ובדיקות ביצועים מקיפות בהן נמצא השבב של ולנס טוב יותר בפרמטרים רבים,  ועם יתרונות משמעותיים.

"שיתוף הפעולה שלנו עם מובילאיי הוא הוכחה להבטחה שטמונה בתקן MIPI A-PHY, אמר גדעון בן צבי, מנכ"ל ולנס. "טיבן של מערכות על-שבב כמו של מובילאיי תלוי במידע מדויק ואיכותי המתקבל מהחיישנים של מערכות אלו, והבחירה של מובילאיי בשבבים שלנו מוכיחה שהפתרון שלנו מתאים להעברת המידע הנדרש בצורה מהירה, איכותית וללא שגיאות".

גדעון בן צבי, מנכ"ל ולנס. "הפתרון שלנו מתאים להעברת המידע הנדרש בצורה מהירה, איכותית וללא שגיאות",

MIPI A-PHY הוא התקן הטכנולוגי הראשון בתעשיית הרכב שפותח לצורך תקשורת וידיאו מהירה עבור חיישנים ומסכי תצוגה. הוא תוכנן במיוחד כדי לעמוד בדרישות הדור הבא של מערכות ADAS ומאפשר העברת וידאו בקצבים גבוהים וללא השהייה, תוך שמירה על בטיחות הנוסעים לאורך כל מחזור חיי הרכב. מאז ששוחרר לתעשייה, תקן ה-MIPI A-PHY ממשיך לצמוח ולהתרחב, ומושך חברות חדשות המפתחות מוצרים המבוססים על תקן זה. ולנס סמיקונדקטור היא שותפה מרכזית בפיתוח התקן, והייתה הראשונה להציע מוצרים תואמי A-PHY עם סדרת שבבי VA7000 שלה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר