בפחות משנתיים: החברה של שלמה קרמר חצתה את רף ה-200 מיליון דולרים

קייטו נטוורקס (Cato Networks) הודיעה כי הצליחה להכפיל בפרק הזמן הקצר יחסית את ההכנסה השנתית החוזרת שלה, ברבעון השני של 2024 • החברה הכריזה במקביל על הרחבת פעילות ליותר מ-2,500 לקוחות אנטרפרייז •

עובדי קייטו נטוורקס במשרדי החברה. צילום: יפעת יוגב

חברת קייטו נטוורקס (Cato Networks) של היזם שלמה קרמר, ממייסדי צ'ק פוינט ואימפרבה, הודיעה היום (שני) כי חצתה את רף 200 מיליון הדולרים בהכנסה שנתית חוזרת (ARR) ברבעון השני של 2024 –  הכפלה תוך פחות משנתיים.

בתוך כך, קייטו הודיעה כי יותר מ-2,500 לקוחות אנטרפרייז אימצו את פלטפורמות הענן שלה, Cato SASE, כשיותר מ-1,000 לקוחות חדשים הצטרפו אליו בשנתיים האחרונות, בהם חברות כמו יצרנית בקבוקי הזכוכית O-I Glass, חברת Ryohin Keikaku העומדת מאחורי מותג הקמעונאות המצליח MUJI, חברת השכרת הרכב Sixt ועוד.

שלמה קרמר // צילום: יחסי ציבור

לדבריו של שלמה קרמר, מייסד-שותף ומנכ"ל החברה, "ככל שתחום אבטחת המידע ניצב בפני אתגרים משמעותיים, כך יותר ויותר ארגונים פונים אלינו כפתרון המוביל בתעשייה. באמצעות פלטפורמה יחידה ומבוססת ענן אשר מאחדת אבטחת מידע ורשת, קייטו מובילה את הענף לעידן חדש".

"עם כניסתנו לדור השלישי של אבטחת IT, קייטו מתקבלת במהירות רבה יותר מהמכשירים והפרוקסים שהגדירו את הדור הקודם", כך לדבריו של אלון אלתר, מנהל העסקים הראשי של החברה.

אלון אלתר, צילום: יחסי ציבור

"זכינו באמון של יותר מ-1,000 עסקים חדשים בשנתיים האחרונות, תוך הגדלת בסיס הלקוחות שלנו ליותר מ-2,500 ואת ה-ARR שלנו ליותר מ-200 מיליון דולרים. הצמיחה שלנו מעידה על הביקוש לפלטפורמה אוטונומית מבוססת ענן, כזו ששומרת על אבטחה אופטימלית וביצועי יישומים מעולים, ומשחררת את צוותי ה-IT ליוזמות בעלות ערך גבוה יותר לעסק", מסכם אלתר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר