Xiaomi 14 Ultra הגיע לארץ: צילום מקצועי ומחיר בהתאם

המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי, השיקה בישראל את מכשיר הדגל של החברה • לצד יכולות שעל הנייר נשמעות מבטיחות במיוחד וציוד היקפי מסקרן, הסמארטפון מגיע עם תג מחיר גבוה במיוחד ליצרנית הסינית • ומה הוא כולל?

Xiaomi 14 Ultra. מגיע עם גריפ שאמור לעניק חווית צילום כמה שיותר מקצועית. צילום: המילטון

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי, השיקה אתמול (ראשון) בישראל את סמארטפון הדגל של החברה - Xiaomi 14 Ultra. הסמארטפון מגיע עם כמה מהרכיבים המתקדמים שיש כיום בשוק, בהם שבב ה-Snapdragon 8 Gen 3 של קוואלקום.

לטענת שיאומי, המכשיר עוצב מתוך מטרה להנגיש חוויית צילום מקצועית לכל חובב צילום באשר הוא, כאשר למכשיר מתווסף גם "גריפ" מיוחד המעצים את חווית הצילום, בדומה למצלמה מקצועית, וכל זאת מבלי להתפשר על חווית השימוש בסמארטפון עצמו.

Xiaomi 14 Ultra. מכשיר הדגל של החברה הסינית, צילום: המילטון

המצלמה הראשית כוללת ארבעה חיישני צילום 50 מגה פיקסל של חברת סוני בשילוב אופטיקה מבית LEICA, מה שלטענת החברה מעניק למכשיר יכולות צילום של מצלמות מקצועיות. 14 Ultra כולל גם עיבוד תמונה מתקדם שאמור להעניק מנעד רחב של אפשרויות צילום, גם במצב צילום אוטומטי וגם במצב ידני. בנוסף, כל ארבעת החיישנים מכילים מייצבי תמונה אופטיים או אלקטרוניים.

Xiaomi 14 Ultra מכיל כאמור את המעבד העוצמתי והמהיר בעולם לסמארטפונים, ה-Snapdragon 8 Gen 3 של קוואלקום והוא כולל נפח זיכרון של 512 ג'יגה בייט מסוג UFS 4.0 וזיכרון RAM של 16 ג'יגה בייט מסוג LPDDR5X.

Xiaomi 14 Ultra. לחווית צילום כמו של מצלמות מקצועיות, צילום: המילטון

המכשיר מגיע עם מסך AMOLED LTPO בגודל 6.73 אינצ' ברזולוציה X14403200, עם בהירות שיא של 3000 ניטים (לתצוגה ברורה באור שמש ישיר), צפיפות פיקסלים של 552ppi, קצב ריענון מסך אוטומטי של 120 הרץ וקצב דגימת מגע של עד 240 הרץ.

לכל הטוב הזה, שיאומי הצליחה לשלב גם סוללת 5000mAh עם רכיבי שליטה וטעינה ייחודיים שפותחו ע"י החברה, זאת על מנת לאפשר טעינה מהירה במיוחד בהספק של 90 וואט וטעינה אלחוטית של 80 וואט (33 ו-46 דקות בהתאמה לסוללה מלאה). מבחינת עמידות, המכשיר אטום למים ואבק בתקן IP68.

מחיר: 5,999 שקלים | ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים, ברשת חנויות Mi Store ובאתר הרשמי של שיאומי ישראל https://www.mi-il.co.il

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר