אפל, אילוסטרציה. צילום: GettyImages

בהשקעה של שבעה מיליון דולר: אפל מעמיקה את שיתוף הפעולה בישראל

החברה תפעיל בישראל סניפים בשלושת הפורמטים הקמעונאיים של אפל - APP ,APR ,AAR • שיתוף הפעולה יהיה עם חברת iDigital שמברכים על המהלך: "מדובר במהפכה בחוויית הלקוח" • חנות הדגל בסניף בקניון רמת אביב תוסב להיות חנות ה-Apple Premium Partner הראשונה בארץ • והאם המשקפיים של אפל יגיעו לישראל?

חברת Apple העולמית מעמיקה את שיתוף הפעולה העסקי עם iDigital. החברה תפעיל בישראל סניפים בשלושת הפורמטים הקמעונאיים של אפל - APP ,APR ,AAR, בהשקעה של שבעה מיליון דולר. 

אפל מציגה את ה-Vision Pro%3A עתיד מלא במסכים ואפליקציות (ארכיון) %2F%2F אפל

באיי דיגיטל אומרים כי מדובר במהפכה בחוויית הלקוח, חווית השירות והמכירה בחנויות הרשת. חנות הדגל של iDigital בסניף בקניון רמת אביב ,הראשונה של הרשת בישראל, תוסב להיות חנות ה-Apple Premium Partner הראשונה בארץ. בכך היא הופכת לשותפה הבכירה ביותר של Apple העולמית בישראל.

חנות אפל בברלין, צילום: GettyImages

iDigital מצטרפת למספר מצומצם של שותפות נבחרות בעולם, המפעילות חנויות בשלושת הפורמטים הקמעונאיים של - Apple APP ,APR ,AAR - כאשר עד סוף 2024 יוקמו בישראל שלושה סניפי APP. סניפי ה-APP החדשים יאפשרו ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי Apple . בחנות ידריכו את הלקוח באופן אישי על השימוש במוצר ועל הפיצ'רים המרכזיים שבו, ויתאימו ללקוח את מגוון האביזרים המשלימים הנדרשים לו לצורך הפקת המירב ממכשיר ה-Apple שרכש.

חללי החנות עוצבו תוך מחשבה על חווית התנסות .בחנויות דומות בעולם, בסניפי ה-APP, מוגדר אזור הדרכה מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות קבוצתיות על ידי מומחי iDigital, ותושק מערכת חדשה לזימון תורים שתאפשר ללקוחות להזמין תור להפקדת מכשיר לתיקון באחד מסניפיה ובעתיד גם לעקוב אחר התקדמות הטיפול דרך אתר החברה.

חנות אפל בשיקגו, צילום: GettyImages

בקרוב אף יינתן שירות עד בית הלקוח, כאשר במסגרתו לקוחות החברה יפקידו מכשיר לתיקון ויקבלו את המכשיר עם משלוח בחזרה לביתם לאחר התיקון. בסניפי ה-APP החדשים יינתנו גם שירותי מעבדה ותיקון מכשירים על ידי טכנאים מומחי Apple. בנוסף, יוצע שירות תיקונים למוצרי Apple בפרק זמן של עד 48 שעות. אתר האינטרנט של איי דיגיטל עובר שינוי והוא שם דגש על חוויית המשתמש. מדובר בפרויקט דגל המבוסס על שיתוף פעולה בין אפל העולמית לפלטפורמת הסחר הדיגיטלי - Shopify.

דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו-iDigital אמר ל"ישראל היום": "החגיגה שאנחנו נמצאים בה היא הצהרה משמעותית מצד אפל. זה אומר שהם אומרים: אתם הוכחתם את עצמכם בכל דרך אפשרית ואתם ראויים להיקרא פרטנר. זה מביא אותנו למצב שאנחנו השחקן היחיד בארץ. עם זאת, גם בעולם אין הרבה שחקנים שיש להם את כל הפורמטים של אפל ולכן זו העמקת שיתוף הפעולה מול אפל העולמית. כשאתה פרטנר, אתה נתפס כפרטנר. זה אומר שאתה חשוף להמון מידע שמגיע מאפל. כל השיתוף פעולה נראה אחרת בידע ובתובנות וזה מביא אותנו לקפיצת מדרגה. אנחנו בסופו של דבר האפל של ישראל. אין שחקן כמונו שנותן את החוויה והרמה של השירות גם בחנות וגם אחרי הרכישה״.

הכי קרוב לאפל סטור בעולם, צילום: איי.פי

לשאלה היכן הצרכן יפגוש את השינוי, ענה: ״אנחנו הולכים למהלך של הקמת שלוש חנויות כאלה וזה הכי קרוב לאפל סטור בעולם וזה שונה מאד ממה שאנחנו מכירים בארץ. לקוח ישראלי שקונה בישראל, לא מכיר את החוויה הזו. זה אומר שיש חללי התנסות, מגוון מוצרים ומגוון אביזרים הרבה יותר גדול , כולל יכולת להתנסות. אני חושב שזה יהפוך למקום בילוי. אנחנו מנגישים את המוצרים והאביזרים ללקוח. יהיה אזור שמוקדש כולו לסיפור של שירות ותיקונים. אנחנו ניתן מענה של תיקון עד 48 שעות. בתוך החנות תהיה מעבדה ויהיה אזור ייעודי להדרכות, כמו אפל בעולם.
כשלקוח קונה אייפון או מוצר אחר, הוא נדרש להעביר נתונים. אנחנו ניתן לו את כל המעטפת. לא סתם אנחנו נקראים המומחים של אפל. אנחנו רוצים שחווית המעבר תהיה הכי קלילה. כל זה מייצר חוויה אחרת.

"ההבדל כעת לעומת אפל סטור בעולם הוא גודל החנות. החנות ברמת אביב היתה החנות הראשונה שלנו והיא הראשונה שהופכת להיות במודל הזה. החנות הבאה תהיה בדיזינגוף סנטר ולאחר מכן בביג גלילות, כאשר המרכז יפתח . נתחיל עם שלוש חנויות. בשנה אחת להקים כזה פרוויקט זה מאמץ אדיר".

עם זאת לאור יוקר המחייה, יש חלופות זולות יותר מאיי דיגיטל ואתם נחשבים ליקרים יותר.

״אני לא יודע מה זה יותר יקר. זה תלוי מה משווים ומה מקבלים. איי דיגיטל נותנת את התמורה לשירות ולחוויה. כשמשווים מחיר, צריך לבדוק את כל העסק. אני חושב שהצרכן הוא מספיק חכם, כדי להסתכל על כל החוויה. אם אני מוכר באיי דיגיטל מוצר עם שנת אחריות נוספת אז אני יותר יקר? המילה יקר לא נכונה. אני מוכר את החוויה השלמה עם ערכים נוספים. תמיד יש לנו פיתרונות נוספים שנבדלים מהאחרים. החבילה שאנחנו מציעים לאייפד, היא הכי זולה בישראל. זו חבילה שכוללת גם מגן למסך עם אפשרות להחליף פעמיים בשנה וזה משהו שצריך. בסופו של דבר, אנחנו מסתכלים על החבילה. אני לא מסתכל לא רק על מוצר הבסיסי. לפעמים אנשים טועים והם משווים מוצר אחד, אבל הם צריכים את כל החבילה.

"אנחנו לא העלינו מחירים. מחירי האייפון ירדו אפילו והיום האייפון יותר זול מאשר ברבעון הרביעי בכ-300 שקלים פחות. אם מחר הדולר יטוס לארבע, אז סביר להניח שיהיו, אבל גם בתחילת המלחמה היתה עלייה בשער המטבע ולא העלינו״.

לשאלה האם המשקפיים החדשים של אפל יגיעו לישראל ענה: ״אין צפי למשקפיים , אבל זה תלוי באישורים של אפל. צריך להבין שתהליך המכירה של המשקפיים הללו הוא 40 דקות , אחד על אחד וצריך להיות ערוך לזה״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...