דיווח: מיקרוסופט עובדת על עדכון שיפתור את אחת הבעיות המעצבנות בווינדוס

ענקית הטק בודקת מנגנון חדש בשם "עדכונים חמים" שיאפשר "עדכון קוד של תהליך הפועל בזיכרון, מבלי להפעיל אותו מחדש" • לפי נתונים ראשוניים , החברה מתכננת להפיץ דרך המנגנון החדש את עדכוני האבטחה השוטפים שלה

ווינדוס 11. בקרוב - עדכונים ללא אתחול מערכת. צילום: מיקרוסופט

לפי אתר Windows Central, מיקרוסופט בודקת מנגנון חדש להתקנת עדכונים חודשיים במערכת ההפעלה "ווינדוס 11" שלא ידרוש אתחול מערכת ויאפשר את הטמעת החידושים במערכת באופן מיידי.

מיקרוסופט עצמה מכנה את המנגנון "עדכונים חמים" והוא התגלה על ידי בודקים בעדכון האחרון של ווינדוס 11. לפי החברה, "עדכונים חמים" הוא מנגנון ל"עדכון קוד של תהליך הפועל בזיכרון, מבלי להפעיל אותו מחדש".

הנשיא ביידן נפגש עם בכירים ממיקרוסופט וגוגל. ארכיון. מאי 2023 צילום: רויטרס



לפי נתונים ראשוניים הידועים עד כה, מיקרוסופט מתכננת להפיץ דרך המנגנון החדש את עדכוני האבטחה השוטפים שלה. יחד עם זאת, למרות שלא יהיה צורך לאתחל את המחשב מיד לאחר העדכון, כנראה שהמערכת עדיין תדרוש אתחול פעם בכמה חודשים.

כל העיניים על ווינדוס 12

במקביל ולפי הדלפות שצצו ברשת בחודשים האחרונים, מיקרוסופט עובדת נמרצות על הפיתוח של מערכת ההפעלה ווינדוס 12, שלפי אותן השמועות, צפויה לתמוך באופן מלא ולכלול בתוך העיצוב שלה כלי AI כאלה ואחרים. נכון לעכשיו עוד לא ברור כיצד המערכת צפויה להיראות או להתנהג מהפן הזה.

השמועות האלו מצטרפות להכרזת החברה מחודש ינואר האחרון, בו הודיעה על השקעה רב-שנתית של מיליארדי דולרים בחברת OpenAI של סם אלטמן, יצרנית הצ'טבוט מבוסס הבינה מלאכותית ChatGPT.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר