הדובר של כולנו: כך תוכלו לזכות בתמונה לצד דניאל הגרי מבלי לקום מהכיסא

לאחר שהפך מאז פרוץ המלחמה למרגיע הלאומי, רבים רוצים להיפגש עם דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי • בקבוצת הפייסבוק "פוטושופ חכם" מבקשים מהגולשים לצרף תמונות שלהם כדי שיהיו קרובים אליו מתמיד – והתוצאה פשוט מצחיקה • ולא תאמינו מה הם עושים לתומכי חמאס

דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי. צילום: גדעון מרקוביץ'

מאז פרצה המלחמה, הרוגע וקור הרוח שדובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי משדר הפכו אותו למרגיע הלאומי, כזה שהפך לבן בית של ממש ברחבי ישראל.

מנהל עמוד הפייסבוק הפופולרי "פוטושופ חכם", טל חכם, פתח פוסט במיוחד עבור אלה שמעריצים את הגרי, שבו כתב: "למרגיע הלאומי אין זמן להרגיע את כולכן.ם! בשביל זה אנחנו כאן. בפוסט מרוכז, דניאל הגרי מחכה לכן.ם".

כוכב מפתיע. הפוסט המדובר, צילום: מתוך פייסבוק

חכם ביקש מהגולשים לצרף את תמונותיהם לפוסט כדי "להצמיד" אותם להגרי בפוטושופ, והביקוש היה גדול מאוד. חלק מהגולשים "הועמדו" לצד דובר צה"ל בפוזות של הערצה, אחרים בפוזות של התרפקות ובאחת מהתמונות הגרי "שוחה" בבריכה.

אבל לא רק הגרי הפך לשם דבר בקבוצה, אלא גם מחבלי ופעילי חמאס, שתמונותיהם עוברות עריכה ומוצגות בצורה סאטירית שכוללת לעג לאויב. באחד מאותם פוסטים, למשל, כתב גולש על תמונה של תומך טרור: "החמוד שלח לי מכתב אהבה – אפשר להראות לו כמה הוא אוהב את ישראל?", וזכה בהמשך לשלל תמונות משעשעות, שבהן רואים את אותו אדם מחזיק את דגל הגאווה, דגל ישראל ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר