יצליחו לבצע מהפכת מחירים? כל מה שצריך לדעת על FREE TV

שירות הסטרימינג הישראלי החדש מתכוון לבצע שינוי בענף, גם ברמת השירות ללקוחות • אז מה זה כולל, אילו תכנים בלעדיים יהיו בו וכמה הכל יעלה? • כל הפרטים

צפייה בטלוויזיה (אילוסטרציה). צילום: Getty Images

שירות הטלוויזיה החדש Free TV הושק אתמול (שני) בישראל, ובכוונתו לבצע מהפכת מחירים בענף.

זהו שירות ישראלי שהוקם על ידי שתי ענקיות בתחום הטלוויזיה המקומי, קשת ו-RGE, זמין להורדה בכל הטלוויזיות החכמות, הסטרימרים המובילים, מכשירי הסלולר והטאבלטים. למרות שמו שעלול לבלבל (לדברי החברה, הוא נועד לבטא את החופש מהכבלים והממירים), מדובר בשירות שהוא אינו חינמי, אך כזה שמציע שירותי טלוויזיה במחיר אטרקטיבי של 29.90 שקלים לחודש למי שמצטרף לכל החיים – כשהחודש הראשון בחינם.

המחיר לאחר תום ההשקה יעמוד על 39.90 שקלים לחודש, כך שהמחיר הראשוני מגלם בתוכו 25% הנחה. במסלול הרגיל אפשר לצפות בשני מסכים בו-זמנית, בעוד המסלול שמאפשר צפייה בחמישה מסכים יעלה 39.90 שקלים לחודש בעת ההשקה, במקום 54.90 שקלים. כניסה לרכישה של סטרימרים כרוכה בעלות נוספת. בחברה אומרים כי לא יהיו הפתעות בחשבונית, היות ואין חבילות נוספות בתשלום, וכאמור כל לקוח מקבל חודש התנסות ראשון בחינם.

שירות הסטרימינג Free TV, צילום: יחסי ציבור

מה זה כולל?

השירות מציע חבילת תכנים שכוללת 51 ערוצים שמתאימים לקהל הישראלי, הכוללים את כל הערוצים הישראלים המובילים (11, 12, 13 ו-14) עם אפשרות חזרה אחורה של 14 ימים. כמו כן, ב-Free TV תוכלו למצוא 10 ערוצי ספורט עם הליגות המובילות בעולם ללא תוספת תשלום, חבילת ערוצי ילדים, ערוצי בידור וספריית VOD המכילה סרטים וסדרות ישראליים ובינלאומיים.

בחברה אומרים כי החיסכון בתשלום לספק הטלוויזיה מעניק את האפשרות להרחיב ולהעשיר את ספריית התוכן הנצרכת, ולהוסיף במקביל גם את שירותי הסטרימינג של ענקיות התוכן הבינלאומיות כגון נטפליקס, אמזון ודיסני, בתשלום נפרד ועצמאי, שכן אין לחברה שיתופי פעולה עימן. כך, ניתן לצרוך את כל התוכן שמעניין ורלוונטי, ועדיין לחסוך בתשלום על שירותי הטלוויזיה.

Free TV מציעה מערך שירות ותמיכה טכנית כולל הנותן מענה הן בדיגיטל והן במענה טלפוני, במטרה לתת ללקוחות מענה בזמינות גבוהה, זאת בהתבסס על נציגי שירות שנותנים מענה ללקוחות החברה משלב ההצטרפות, דרך מענה לשאלות ובקשות שירות במגוון נושאים ועד תמיכה טכנית במקרה של תקלה. מוקד השירות והתמיכה זמין באתר החברה, בוואטסאפ, בכל הרשתות החברתיות המובילות – וגם בטלפון 9690*. אם זאת, חשוב לציין כי אין מענה במיזם לדוברי רוסית.

שירות הסטרימינג Free TV, צילום: יחסי ציבור

בלי צ'רלטון

מדובר במוצר לואו קוסט, כאשר כמות התכנים בו והפקות המקור היא קטנה יחסית, והוא לא כולל את ערוצי צ'רלטון לחובבי הספורט. מבחינת ערוצי הספורט, יש בו 10 ערוצי ספורט עם הליגות המובילות בעולם, בהם כל ששת ערוצי ספורט 5. כמו כן, ישנם שידורים ישירים מליגת האלופות, ליגת העל בכדורגל, NBA, הליגה הצרפתית, יורוליג, ליגת העל בכדורסל, פורמולה 1, טורניר ווימבלדון, גביע הדיוויס ועוד.

עולם הילדים בשירות כולל 12 ערוצי ילדים הפונים לפעוטות ועד בני נוער, ביניהם ערוץ בייבי, ערוץ יויו, ערוץ הילדים, ערוץ החינוכית, ערוץ A+, ערוץ הכוכבים, ערוץ ג'וניור, ערוץ FOMO, ערוץ לוגי וערוצים בלעדיים כמו ערוץ פלא וילדותי עם מיטב השירים והסיפורים שמלווים את הילדות הישראלית.

כמו כן, ישנה ספרייה של סרטים וסדרות, ערוצי בידור ובהם ערוצי דרמות, קומדיות, תכני לייף סטייל, ריאליטי ועוד, ערוצי הטלנובלות ויוה, ויוה פלוס ו-ואמוס. נוסף על כך, ישנם ערוצים בלעדיים של קשת 12 כדוגמת ערוץ "ארץ נהדרת", ערוץ "נינ'גה ישראל", ערוץ "סברי מרנן" ועוד שישה ערוצי סרטים בלעדיים במגוון ז'אנרים.

ערוץ בלעדי שמחכה לקהל יכלול שידורים חיים של הופעות שלזמרים ישראליים אהובים דוגמת שלמה ארצי, חנן בן ארי, עדן בן זקן ועוד.

שירות הסטרימינג Free TV, צילום: יחסי ציבור

חוכמה גדולה

על פי הערכות, תחום הלואו-קוסט מהווה כ-40% משוק הטלוויזיה. בתחום הזה יש יותר מ-700 אלף לקוחות, שרשומים בשירותי סטינג TV של יס, נקסט של הוט, סלקום TV ופרטנר TV. המחירים של השירותים האלו נעים בין 59 ל-79 שקלים לחודש.

ברמת התשתית, לפי הערכות, מבין כלל לקוחות ספקי הטלוויזיה, ממוצע הטלוויזיות בבית עומד על 2.5, מתוכן 1.1 טלוויזיות חכמות, כך שלמי שאין טלוויזיה חכמה אין אפשרות לצפות באפליקציה ללא סטרימר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר