.צילום: מטא

פייסבוק שמה גז על ה-"רילז"

מטא תעדכן את מסך Facebook Watch כך שיתאפשר גילוי ישיר של סרטוני Reels, יוצרי תוכן וטרנדים חדשים בפלטפורמה בחלקו העליון של המסך, בתפריט הניווט, תתאפשר גישה ישירה לצפייה ברילז תתאפשר לראשונה גלילה חלקה בין סרטונים בפורמט ארוך לסרטונים בפורמט קצר בפייסבוק

חברת מטא שמה גז על סרטוני הרילז בפייסבוק. הערב הודיעה החברה על דרכים חדשות לגלות סרטוני Reels בפייסבוק ועל השקת כלים שיסייעו למשתמשים להתאים באופן אישי את חוויית הווידאו שלהם.

מטא תעדכן את מסך Facebook Watch כך שהמשתמשים יוכלו לגלות סרטוני Reels, יוצרי תוכן וטרנדים חדשים בפלטפורמה מותאמים לתחומי העניין שלהם. בחלקו העליון של המסך, בתפריט הניווט, תתאפשר גישה ישירה לצפייה ברילז. כמו כן תתאפשר לראשונה גלילה חלקה בין סרטונים בפורמט ארוך לסרטונים בפורמט קצר בפייסבוק.

בנוסף, החברה הודיעה כי תשיק שני כלים שיעניקו לאנשים יותר שליטה על תכני הרילז שהם רואים בפלטפורמה: "הראה עוד/פחות" (Show More/Show Less) יאפשר למשתמשים להחליט אילו סרטונים הם ירצו לראות יותר או פחות בפיד שלהם - דרך תפריט שלוש הנקודות שנמצא בתחתית כל סרטון. בחירה ב-"עוד" תגדיל זמנית את הציון שלו בפיד המדורג, כמו גם של סרטונים דומים לו, ולהיפך. בעזרת משוב זה, פייסבוק מעוניינת להפוך את הדירוג של סרטוני רילז לחכם ומותאם יותר להעדפות של אנשים.

בנוסף, תופיע תוויות הקשר (contextual labels), שיספקו לאנשים מידע בנוגע לסיבה בגינה הם נחשפים לסרטון מסוים (למשל: כי חבר/ה אהבו את הסרטון).

מטא מסרה כי סרטוני הרילז ממשיכים להיות הפורמט הצומח ביותר בפלטפורמות של החברה. בפייסבוק בלבד, על פי החברה, נרשמים בכל יום יותר מ-2 מיליארד שיתופים מחדש של סרטונים בפורמט קצר – גידול של פי 2 בששת החודשים האחרונים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...