אחרי שהבטיח עם רד בול זלצבורג את המקום בליגת האלופות, אוסקר גלוך שב ללחם והחמאה, הליגה האוסטרית, במסע של קבוצתו לעבר החזרת תואר האליפות.
הישראלי פתח בהרכב במסגרת המחזור הרביעי בבונדסליגה האוסטרית מול ראפיד וינה וכבר אחרי חמש דקות העביר כדור רוחב לעברו של דורגלס ננה, שהעלה את זלצבורג ל-0:1 מהיר. אחרי שהמארחת הפכה, גלוך הוביל מתפרצת בתוספת הזמן שהובילה, בסופו של דבר, לשער פטאר ראטקוב ול-2:2 במחצית הראשונה. בסופו של דבר, ראפיד וינה הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון וניצחה 2:3.
גלוך נמצא בכושר נהדר והעלה את מאזנו לשני בישולים בליגה האוסטרית, בנוסף לשלושה שערים שכבש במשחקו הראשון העונה במסגרת המקומית.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)
