בלב לונדון: התמיכה המזוויעה של אוהד מנצ'סטר יונייטד בחמאס

יהודי המתגורר בבירת אנגליה התלונן בפני המשטרה נגד צעיר שככל הנראה רצה להזדהות עם ארגון הטרור • במשטרה המקומית מסרו כי מנסים לאתר את החשוד • חברות והבעת תמיכה בחמאס היא מעשה בלתי חוקי ועונשו עד 14 שנות מאסר בממלכה

הבחור שנתפס עם החולצה המזוויעה. צילום: צילום מסך

מבחיל. גבר יהודי המתגורר בלונדון התלונן למשטרה המקומית לאחר שראה בחור מקומי מתהלך עם חולצה של מנצ'סטר יונייטד עליה הדפיס את המילה "חמאס" ואת הספרה "7" ככל הנראה כדי להתריס על הטבח הנוראי שביצע החמאס נגד מדינת ישראל ב-7 באוקטובר. הגבר כהה השיער נתפס עם החולצה ליד תחנת הרכבת התחתית אוקספורד סירקוס בלונדון ביום שישי אחר הצהריים.

חברות והבעת תמיכה בחמאס היא מעשה בלתי חוקי ועונשו עד 14 שנות מאסר באנגליה. הבחור יהודי שביקש להישאר בעילום שם והתראיין ל"דיילי מייל" האנגלי אמר: "הלכתי לאסוף נעליים שקניתי וראיתי את הבחור הזה. חשבתי שזה די לא ייאמן - אף אחד לא הגיב או לא נראה שם לב. עקבתי אחריו כשתי דקות וצילמתי. אני חושב שהוא היה מודע שצילמתי אותו, אבל נראה שלא היה אכפת לו״.

עוד הוסיף: "החולצה הייתה חולצה של מנצ'סטר יונייטד ונראתה כאילו הודפסה לאחרונה. ללבוש שם של ארגון טרור זה ממש מזעזע, נעלבתי מאוד, במיוחד מכיוון שהמספר שבע יכול כנראה להתייחס לפיגועי 7 באוקטובר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בהצהרה שמסרה ל-MailOnline, המשטרה המקומית נמסר: "ביום שישי, 24 במאי, המשטרה קיבלה טלפון מאזרח שדיווח כי אדם הולך ברחוב אוקספורד, W1 לבוש בחולצת כדורגל עם מסר פוגעני. מתבצעות בירורים כדי לנסות ולזהות את האיש".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר