הפסד אחד לא ימחה עונה היסטורית: באייר לברקוזן חזרה לחייך עם עוד תואר

שלושה ימים אחרי התבוסה בליגה האירופית, אלופת גרמניה התאוששה עם ניצחון בגמר הגביע מול הסינדרלה מהליגה השנייה • גם חיסרון מספרי במשך מחצית שלמה לא מנע את צמצום הפערים, וצ'אבי אלונסו חתם עונה חלומית עם דאבל

קיליאן אמבפה נפרד מפ.ס.ז / קרדיט: X

53 משחקים, הפסד אחד בודד. באייר לברקוזן השלימה הערב (שבת) את העונה הקסומה שלה עם זכייה ראשונה בגביע הגרמני מזה 31 שנה, ובכך השלימה דאבל היסטורי אחרי שזכתה באליפות הראשונה בתולדותיה. על אף שהעונה שלה היא מעין סיפור אנדרדוג אל מול המעצמה שהיא בבאיירן מינכן, אל גמר הגביע צ'אבי אלונסו הגיע כפייבוריט מובהק.

היריבה של לברקוזן בגמר היתה קייזרסלאוטרן, קבוצה עם עבר עשיר אך הווה די קודר בתחתית הליגה השנייה. גרניט ג'אקה הבקיע מחוץ לרחבה בדקה ה-16 את השער הראשון, שהתברר גם כיחיד במשחק שהסתיים ב-0:1 צנוע. אודילון קוסונו השאיר את לברקוזן בעשרה שחקנים כשהורחק בדקה ה-44, אך עם פערי רמות כאלה - גם זה לא הספיק ליריבה הצנועה כדי לחולל סנסציה על חשבון הקבוצה שהדהימה את אירופה לכל אורך העונה.

רק לפני שלושה ימים לברקוזן נחלה את ההפסד היחיד של העונה בכל המסגרות. לצערה זה קרה במעמד הכי גדול שיש, כשהובסה 3:0 בידי אטאלנטה האיטלקית בגמר הליגה האירופית. אך כפי שהראתה כל כך הרבה פעמים במהלך העונה עם שלל קאמבקים תוך כדי משחקים, לברקוזן גילתה אופי והתאוששה מהתבוסה כאילו זו היתה רק מכה קלה בכנף. הציפיות מלברקוזן רק יעלו בשנה הבאה עם קפיצת המדרגה לליגת האלופות, אך בינתיים הם יכולים להרשות לעצמם להינות מהרגע.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר