הביט בהיסטוריה מהצד: קבוצתו של עומר אצילי זכתה בליגת האלופות של אסיה

אל עין פירקה 1:5 את יוקהומה במשחק הגומלין וזכתה באליפות אסיה בפעם השנייה בתולדותיה • במהלך הדרך עברו את אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו ואל הילאל, לה הנחילו הפסד שקטע רצף היסטורי • הישראלי שיחק שני משחקים בקמפיין והבקיע שער אחד

אצילי חוגג עם החברים. צילום: אל עין, הטוויטר הרשמי

אם היו אומרים לעומר אצילי בתחילת העונה שהוא יסיים אותה עם התואר הכי גדול בכדורגל האסייתי, הוא היה חותם על כך מבלי למצמץ. לצערו, הערב (שבת) הוא הביט מהצד בחבריו עושים היסטוריה. אל עין מאיחוד האמירויות זכתה בפעם השנייה בתולדותיה בליגת האלופות של אסיה, והראשונה מאז 2003, עם ניצחון 1:5 על יוקוהומה מארינוס היפנית. האמירתים הפסידו במשחק הראשון ביפן 2:1, אך הפעם בבית זה נראה אחרת לחלוטין.

הדרך של אל עין הייתה מיוחדת. ברבע הגמר הם הדיחו את אל נאסר הסעודית של כריסטיאנו רונאלדו ובחצי הגמר הם רשמו ניצחון היסטורי על אל הילאל, שקטע את רצף הניצחונות הגדול אי פעם בכדורגל העולמי. 

אצילי עצמו נמצא בשנה לא פשוטה ועבר הרבה עליות וירידות. הוא לא נרשם להרבה ממשחקי ליגת האלופות האסייתית בעקבות הגבלת הזרים, שמאפשרת שישה זרים בלבד בסגל וחמישה על המגרש בדומה לליגת העל. בשני המשחקים שהוא כן נרשם, הוא כבש שער אחד שהיה גורם משמעותי בעלייה לשלב רבע הגמר. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שחקני אל עין חוגגים, צילום: רויטרס
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר