קיליאן אמבפה נפרד מפ.ס.ז / קרדיט: X

"אין מה ללמוד כדורגל ממאמן כמו ברק בכר"

שחקן העבר של הכוכב האדום בלגרד דראגישה ביניץ' התראיין לכבוד חגיגות הדאבל של הקבוצה בסרביה ושוב עקץ את הישראלי: "הוא חנק את השחקנים שלו" • וגם: ההתלבטות בנוגע לעומרי גלזר

העקיצות לא מפסיקות. הקדנציה הקצרה של ברק בכר בכוכב האדום בלגרד, שאותה סיים כבר לאחר כחצי עונה, ממשיכה להעסיק את התקשורת הסרבית, גם לאחר הזכייה של הקבוצה בדאבל.

בראיון במולדתו לרגל ההישג, כוכב העבר של המועדון, דראגישה ביניץ', שוב דיבר על בכר ובחר להמשיך לעקוץ: "בכר היה זר ולא הבין את המנטליות, הוא חנק שחקנים רבים. הקבוצה תחתיו לא שיחקה כדורגל".

ביניץ' הוסיף: "היה לו הכל ובכל זאת הכיוון אליו הלכה לקבוצה היה לא נכון. כולם ראו שאיתו זה לא הולך לשום מקום. אני לא יודע אם יש מה ללמוד כדורגל ממאמנים כמו ברק בכר".

בתקשורת המקומית ממשיכים לעסוק בישראלי אחר של הכוכב האדום, שוער הקבוצה עומרי גלזר. באתר "ז'ורנל" מדווחים על ההתלבטות האם למכור את גלזר בקיץ הקרוב לאור הביקוש וההצעות עליו או להשאיר אותו בין הקורות. 

"כולם מרוצים ממנו", נכתב בדיווח, "בקבוצה לא רוצים להמר בעמדת השוער ושוקלים להשאיר את גלזר למרות שיש אפשרות להחזיר את השוער הקודם, מילאן בוריאן".

עומרי גלזר. יישאר בכוכב האדום בלגרד?, צילום: גטי אימג'ס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו