גם ליאו מסי מעורב: שערוריית שחיתות מסעירה את ספרד

הנשיא לשעבר של התאחדות הכדורגל הספרדית שגם הואשם בהטרדות מיניות – לואיס רוביאלס, חשוד כי פנה ליו"ר אופ"א בניסיון למעול כספים במטרה להעביר לכדורגלנים בכירים, ביניהם הפרעוש וג'רארד פיקה | כל הפרטים

מסי. חלק מסערה בספרד. צילום: AFP

סקנדל בכדורגל הספרדי. בתקשורת המקומית חשפו שיחות והודעות שהוצאו לכאורה מהטלפון של הנשיא לשעבר של התאחדות הכדורגל הספרדית, לואיס רוביאלס, אשר מראות ניסיון שלו למעילה כספים מאופ"א, שנועדו במקור עבור ההתאחדות ורוביאלס ניסה להעביר לכדורגלנים בכירים, ביניהם ליאו מסי וג'רארד פיקה, שחקני ברצלונה לשעבר.

לפני החשדות, מסי ופיקה שוחחו עם רוביאלס, שהיה אז בתפקיד, וזה פנה לנשיא אופ"א אלכסנדר צ'פרין כדי למצוא מקור הכנסה כדי לפצות את השחקנים ששכרם נפגע בעקבות מגיפת הקורונה שפרצה בשנת 2020. פיקה אמר לרוביאלס כי השחקנים מודאגים מהמצב ורוביאלס פנה לצ'פרין והציע לו להשתמש בכספי אופ"א המיועדים להתאחדות הספרדית כדי לפצות על ההפסדים הכלכליים של מסי ושחקנים מסוימים.

באחת ההודעות הקוליות שהוצאו מהטלפון של רוביאלס הוא נשמע אומר לצ'פרין כי "הדבר היחיד שאמרו לי פיקה ומסי זה, בבקשה, אף אחד לא חייב לדעת על מה אנחנו מדברים, כי אם אנשים יגלו, הם יהרגו אותנו. הם מאוד נזהרים שאף אחד לא ידע שהם רוצים לקבל את הכסף שהם הפסידו. הם מודאגים מזה. זה חייב להישאר חסוי".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

נכון לעכשיו, בספרד לא יודעים אם פיקה ומסי אכן קיבלו את הכספים עליהם מדובר והדבר צפוי להיחקר בשבועות הקרובים. בכל מקרה רוביאלס כזכור עשוי להיכנס למאסר ממושך זאת לאחר פרשת ההטרדות המיניות שלו מלפני כשנה, לאחר מספר תלונות מצד שחקניות נבחרת ספרד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר