שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

ישתלם לה? ההימור העצום של ריאל מדריד לקראת גמר ליגת האלופות

על אף שבלט לטובה לאורך העונה, אנדריי לונין עלול לאבד את מקומו בגמר לטיבו קורטואה שחזר מפציעה ממושכת • הנשיא והמאמן, שעוד יבחן את שני השוערים במשחקי הליגה שנותרו, מעדיפים את הבלגי על אף האמון במחליפו: "קורטואה הוא השוער הטוב בעולם, ואת השוער הטוב בעולם לא משאירים על הספסל"

בשבת שעברה, מול קאדיס, טיבו קורטואה ערך את ההופעה הראשונה שלו העונה בכל המסגרות. השוער הבלגי נפצע בצורה קשה יומיים לפני משחק פתיחת העונה והושבת עד תחילת מאי. בלעדיו הקבוצה דהרה לעבר זכייה באליפות ספרד והשבוע גם הבטיחה את מקומה בגמר ליגת האלופות מול בורוסיה דורטמונד.

על אף שאנדריי לונין מילא בצורה נהדרת את החלל שהותיר קורטואה, במספר כלי תקשורת בספרד דווח כי הבלגי בכל זאת צפוי לחזור לשער לקראת הגמר הגדול ב-1 ביוני. "בריאל מדריד יודעים שהוא השוער הטוב בעולם, ואת השוער הטוב בעולם אי אפשר להשאיר על הספסל", נטען.

גם הנשיא פלורנטינו פרס וגם המאמן קרלו אנצ'לוטי מאמינים שהסיכוי לנצח בגמר גבוה יותר עם קורטואה, זאת למרות האמון המוחלט בלונין. בנוסף נטען כי אנצ'לוטי בכל זאת עדיין בלבטים, והוא ינצל את ארבעת משחקי הליגה הנותרים כדי להכריע. בעקבות הבטחת האליפות, המשחקים הללו הם כמובן חסרי חשיבות מבחינת התוצאה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מעבר לעמדת השוער, אנצ'לוטי לא צפוי לשנות את ההרכב המנצח שלו לקראת הקרב על הגביע. המשמעות היא שהקפטן נאצ'ו ככל הנראה יפתח במרכז ההגנה לצד אנטוניו רודיגר, במה שיהיה משחקו האחרון במועדון נעוריו לפני עזיבה. אורליין טשואמני פצוע לשבועות הקרובים ובספק לגמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו