שלושער לכריסטיאנו רונאלדו במדי אל נאסר

דיווח מפתיע: כריסטיאנו רונאלדו מבוקש באחת הקבוצות הטובות באירופה

הפורטוגלי יחזור לאירופה אחרי שנה וחצי? בערב הסעודית נטען כי צ'אבי אלונסו, ששיחק איתו בריאל מדריד, מעוניין להביא ללברקוזן את כוכב אל נאסר • המאמן הספרדי, שימשיך לעונה נוספת אצל אלופת גרמניה, קיבל חופש מוחלט מההנהלה לאור ההצלחה הכבירה ויפנה בעצמו לשחקן

כריסטיאנו רונאלדו הודה לא אחת כי הוא נהנה מהתקופה בערב הסעודית, בטח אחרי הקשיים שחווה בקדנציה השנייב במנצ'סטר יונייטד. עם זאת, על פי דיווח במפרץ, ייתכן והתקופה שלו במזרח התיכון תסיים אחרי שנה וחצי בעקבות הזדמנות קורצת לחזור לכדורגל האירופי.

העיתונאי הסעודי אלחאזה מוטאב, שמסקר בין היתר את אל נאסר של רונאלדו, טען כי לקראת העונה הבאה צ'אבי אלונסו מעוניין להביא את הפורטוגלי לבאייר לברקוזן. כזכור, השניים שיתפו פעולה כשחקנים בריאל מדריד ובדיווח סופר שהשניים נהנו בתקופה ההיא ממערכת יחסים קרובה.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג. הזדמנות קורצת, צילום: רויטרס

אלונסו הוביל העונה את לברקוזן לזכייה ראשונה באליפות גרמניה, ובינתיים גם לגמר הגביע וגמר הליגה האירופית. כל זאת כשהוא בלי הפסד באף מסגרת לכל אורך העונה. לאור ההצלחה הכבירה והנכונות שלו להישאר בצל החיזורים מליברפול ובאיירן מינכן, המאמן הספרדי קיבל חופש בלתי מוגבל מההנהלה והוא יפנה לרונאלדו בתקווה להוציא את המהלך לפועל אחרי היורו.

הפורטוגלי אמנם מחזיק בחוזה גם לעונה הבאה באל נאסר, אולם לאור העובדה שיחגוג 40 בשנה הבאה, ספק אם תהיה לו הזדמנות נוספת לחזור לצמרת הכדורגל האירופי, גם אם במחיר של קיצוץ בשכר. ייתכן כי לברקוזן תלך על האפשרות הזו רק אם ויקטור בוניפייס, החלוץ שכיכב העונה בשורותיה, יימכר בקיץ הקרוב.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו