מכעיס: חגיגות העלייה לפרמייר ליג הפכו למפגן אנטי ישראלי

סם מורסי, הקפטן המצרי של איפסוויץ', התעטף בדגל פלשתין בטקס קבלת המדליות, אחרי שקבוצתו חזרה לליגה של הגדולות בתום 22 שנה של המתנה • הוא זכה למחיאות כפיים מחבריו ולסרטון תמיכה היישר מקן הטרור: "אנחנו אוהבים אותך"

אוהדי אייאקס תוקפים מפגינים פרו פלשתינים באמסטרדם

בתחילת השבוע, בטקס קבלת מדליות צנוע, חגגה איפסוויץ' טאון את שובה לפרמייר ליג אחרי 22 שנה בליגות המשנה. במרכז הטקס עמד הקפטן של הקבוצה בן ה-32, סם מורסי, שבחר - לא בפעם הראשונה - במפגן פוליטי אנטי ישראלי כדי לחגוג את הצלחת הקבוצה העונה.

רגע לפני שנקרא לקבל את המדליה ולחגוג עם חבריו שקיבלו אותו בזרועות פתוחות, מורסי המצרי התעטף בדגל פלשתין וזכה להתקבל במחיאות כפיים סוערות. 

היום (שלישי), מורסי קיבל עוד "פרס" - סרטון של מפגן אהבה היישר מקן הטרור - עזה, אותו צילם מעריץ תושב הרצועה בשם אבובאקר עאבד. "מעזה", הכריז עאבד, "סם מורסי אנחנו אוהבים אותך", נראים מיד אחר כך ילדים פלשתינים שולחים נשיקות באוויר למורסי, שהבטיח בהפגנתיות מכעיסה להמשיך להדהד את "רצח הפלשתינים שמבצעת ישראל". 

את "פועלו" של מורסי מהדהדים אלפים ברשתות החברתיות, ביניהם אנטישמים מוצהרים, שתמכו ללא בושה בפעולה הברברית של ארגון הטרור חמאס ב-7 באוקטובר. "אללה הגדול יברך את סם מורסי על תמיכתו בשחרור פלשתין של באחינו ואחיותינו", נכתב באחד הציוצים. פלא שהוא לא יכול לחכות ולפגוש על המגרש בעונה הבאה את מוחמד סלאח?!

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר