חוסר טקט? סערה סביב חגיגות האליפות של ריאל מדריד

בספרד החליטו להעניק את גביע האליפות לבלאנקוס במשחק חוץ מול גרנאדה, שעלולה לצפות מהצד בזמן שכבר ירדה ליגה • האלופה הטרייה טוענת שמדובר בחוסר כבוד כלפי היריבה, ובעקבות כך ההנפה נדחתה בשבוע נוסף

שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

עיתוי לא סימפטי במיוחד. בספרד דווח היום (שני) כי ההתאחדות המקומית החליטה להעניק לריאל מדריד את גביע האליפות בשבת הקרובה, במשחק החוץ מול גרנאדה. כזכור, הבלאנקוס לא חגגו עדיין את התואר על הדשא משום שהזכייה הובטחה רק לאחר שברצלונה הפסידה לג'ירונה במשחק מאוחר יותר.

בספרד תהו וטענו כי מדובר במהלך חסר טקט. מדוע? זאת מכיוון שלמשחק הזה גרנאדה עשויה לעלות אחרי שקיבלה את הבשורה המרה על ירידת ליגה או אף בזמן שקיבלה הזדמנות נוספת לשרוד. מיד לאחר הפרסומים נטען כי מתוך כבוד לגרנאדה, ריאל מדריד לא רוצה שהחגיגות ייערכו במגרשה של היריבה. ההתאחדות התקפלה, וההנפה תיערך שבוע לאחר מכן מול אלאבס בברנבאו, כשבהחלט ייתכן כי האלופה מעדיפה שהחגיגות יהיו במשחק ביתי.

נעשה סדר באשר למצבה של גרנאדה. יריבת ריאל מדריד ממוקמת כרגע במקום הלפני אחרון בטבלה, עם 21 נקודות בלבד. היא רחוקה 11 נקודות מחוף מבטחים, כשבקופה נותרו 12. אם מיורקה, שנמצאת מעל הקו האדום תנצח או תסיים בתיקו קודם לכן, היא תוריד את גראנדה ליגה. אם לא, האחרונה תצטרך לנצח את ריאל על מנת לקבל סיכוי אחרון וקלוש להישאר בליגה הבכירה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר