"לא נוכל להמשיך ככה": חלוץ הרכש של ברצלונה מתוסכל

ויטור רוקה, שהגיע בינואר לבלאוגרנה בעקבות החוסרים בחלק הקדמי, לא מצליח להשתלב במועדון • סוכנו יצא נגד צ'אבי ואיים: "לא נעזוב בהשאלה, רק ברכישה"

ליאו מסי מבשל חמש פעמים במשחק אחד

בקיץ האחרון ברצלונה נלחמה כדי להחתים את ויטור רוקה, חלוצה בן ה-19 של פלמנגו, זאת למרות הקשיים הכלכליים וחוקי הפייר פליי הפיננסי של הליגה הספרדית שמגבילים אותה. בעקבות חוסרים רבים בחלק הקדמי ורצון לראות עוד חלוץ נוסף שמתחרה עם רוברט לבנדובסקי, המועדון אף הקדים את הגעתו של הברזילאי לחלון ההעברות של ינואר. למרות זאת, הוא לא מקבל הרבה דקות תחת צ'אבי ועל פי הדיווחים בספרד, הוא מתוסכל עד כדי בכי לאחר משחקים. 

לאחרונה החלו לדבר בתקשורת הקטלונית על עזיבה בהשאלה לטובת צבירת ניסיון ודקות, אבל אם אתם שואלים את הסוכן שלו, אנדרה קרי, זה בכלל לא על הפרק: "הוא לא יעזוב בהשאלה. אם הוא יעזוב, זה יהיה לצמיתות".

בראיון ל-RAC1 הקטלוני, קרי המשיך לתקוף את צ'אבי והמועדון: "אף אחד לא מבין למה צ'אבי לא נותן לו דקות ואפילו לא מדבר איתו. זה לא בסדר. כולם ראו שנגד פ.ס.ז' בארסה הייתה צריכה עוד שער והייתה יכולה לעשות זאת עם היה לה עוד מספר 9 על הדשא. בהרבה משחקים הקבוצה הייתה צריכה רענון ומישהו שיבצע לחץ, אבל צ'אבי לא רואה את זה באותה צורה. אנחנו לא נוכל להמשיך ככה".

ויטור רוקה, צילום: AP
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

קרי גם התייחס להגעה של הברזילאי: "רוקה בחר בברצלונה כי הוא אוהב את המועדון. היו לנו הצעות ששוות פי שתיים. אם לא נמצא פתרון, נדרוש העברה מיידית". החלוץ הצעיר רשם 13 הופעות בכל המסגרות, מתוכן רק שתיים בהרכב, וכבש שני שערים. הופעתו האחרונה הייתה בניצחון 0:1 על קאדיס בחודש שעבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר