ליאו מסי מבשל חמש פעמים במשחק אחד

"הוא לא מעניין אותי": ארלינג הולאנד סגר חשבון עם האיש שגמר את הקריירה של אבא שלו

מכונת השערים של מנצ'סטר סיטי כבש רביעיה ועקץ את הפרשן ושחקן העבר הברוטאלי רוי קין שכינה אותו "שחקן ליגה רביעית"

שחקני כדורגל לא אוהבים לקבל ביקורת משדרנים ופרשנים. זה לא חדש, זה טבעי ואפילו מקובל, בעיקר אם נאמרים עליהם דברים חריפים, לאו דווקא על רקע מקצועי. זה בדיוק המקרה בו מעורב ארליגנ הולאנד מאז שהצטרף לפרמייר ליג, כשחתם במדי מנצ'סטר סיטי.

אחת הסיבות המרכזיות שהנורבגי הקטלני חתם בתכולים היא להמשיך את דרכו של אביו, אלף אינגה הולאנד, ששיחק עונה אחת בסיטי, וגם אותה לא הצליח לסיים, לאחר שבמהלך דרבי מול יונייטד שבר את רגלו בצורה קשה אחרי עבירה ברוטאלית ומכוונת של רוי קין. לקשר האירי של האדומים היה חשבון לא סגור עם הולאנד האב ואף הודה באוטוביוגרפיה שלו שתכנן מראש לפגוע בו.

רוי קין. יאכל את הכובע?, צילום: Getty Images

 

קין, שכבר מזמן פרש, כשל למדי בניסיונו לבנות לעצמו קריירת אימון, וביסס את עצמו כאחד הפרשנים הבולטים של הפרמייר ליג, אבל בכל פעם שהוא מדבר על ארלינג הולאנד, הוא מקפיד לעקוץ אותו, כמובן בעיקר בתקופות לא טובות. לאחרונה אף כינה אותו "שחקן ליגה רביעית", כשהנורבגי לא כבש שישה משחקים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אתמול (שבת), הולאנד כבש רביעיה לרשת וולבס (1:5) במשחק ליגה וצפוי לזכות גם בשנה השנייה שלו בפרמייר ליג בתואר מלך השערים (כבש עד כה 25), וכשנשאל אם הוא מצפה שקין יחזור בו מדבריו, הוא ענה: "באמת שלא אכפת לי מהאיש הזה, אז אין לי בעיה אם מה שהוא אומר, הוא פשוט לא מעניין אותי". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו