מדבר בשלשות: המספרים האדירים של ארלינג הולאנד

החלוץ הנורבגי כבש שלושער במחצית הראשונה מול וולבס ונכנס לרשימה מכובדת בפרמייר ליג • על הדרך, הוא כבר הבקיע יותר שערים במדי הסיטיזנס מאשר בדורטמונד • כל הנתונים בפנים

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

כולם בעולם כבר יודעים שארלינג הולאנד הוא אחד החלוצים הטובים בעולם, שכובש בקצב מסחרר ומוביל את מנצ'סטר סיטי לתארים. בתקופה האחרונה הנורבגי יותר התקשה להבקיע, במיוחד בזמן רבע גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד, מה שגרם לתהיות על מצבו והאם הוא יצליח להוביל את הקבוצה שוב למקום הראשון בפרמייר ליג. 

הערב (שבת), הוא הוכיח שכן. הולאנד כבש שלושער במחצית הראשונה (כולל שני פנדלים) והעלה את הסיטיזנס ל-0:3 על וולבס, כאשר הוא הוסיף שער נוסף בדרך לרביעייה גדולה ול-1:5. הוא הפך לשלישי בהיסטוריית הפרמייר ליג שכובש שני שלושערים במחצית הראשונה של משחק אחרי אנדרו קול ומייקל אואן. בעונה שעברה, החלוץ כבש שלושער במחצית הראשונה מול נוטיגהאם פורסט. 

זה היה השלושער השישי שלו בפרמייר ליג. מאז שהגיע למנצ'סטר סיטי, השחקן היחיד שמתקרב אליו בכמות הזו הוא פיל פודן. שישה שלושערים, אגב, שווה לכמות של דידייה דרוגבה וכריסטיאנו רונאלדו ביחד בליגה האנגלית הבכירה.

בנוסף, הולאנד העלה את מאזנו ל-88 שערים במנצ'סטר סיטי בכל המסגרות, שזה שניים יותר ממה שכבש בכל הקריירה בדורטמונד, שם שיחק שלוש שנים. בנושא אחר, האיתיחאד הפך לאצטדיון בו נכבשו הכי הרבה שלושערים בהיסטוריית הפרמייר ליג, עם 30. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

סיטי, יש לציין, נמצאת במרוץ נוסף מעבר לניצחונות. במקרה של שוויון נקודות עם ארסנל, מה שיכריע הוא הפרש השערים בין הקבוצות. לאחר המחזור ה-36, התותחנים מחזיקים בהפרש של 60, בעוד אלופת אנגליה המכהנת עם 53 ומשחק חסר. האם תצליח להתעלות על יריבתה גם בזה?

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר