מכבי ברלין חוגגת עלייה לגמר הגביע הברלינאי

"נאתכו התחיל להשתגע": גם ביריבה של פרטיזן הודו שנחצה קו אדום

על פי האתר "דירקטנו", מאמן וויבודינה התנצל בפני הקשר הישראלי בניסיון למנוע את פיצוץ המשחק • ב"הוטספורט" נכתב: "נאתכו יצא מכליו, התפרע ואיים"

האירוע המכוער במשחקה של פרטיזן בלגרד מול וויבודינה (3:2) במסגרת הליגה הסרבית, ממשיך לתפוס כותרות. תזכורת: במהלך המשחק ניגש ביברס נאתכו הנסער אל עבר ספסלי הקבוצות והחל לצעוק: "תוציא אותו, תסלק אותו, אני אהרוג אותו, אני אהרוג אותו", זאת לאחר שלדבריו שחקן היריבה, סעיד קוראץ', האשים אותו בתמיכה בהרג פלשתינים על ידי ישראל.

באתר "דירקטנו" דיווחו על סערת הרגשות של נאתכו והדגישו: "המאמן שלו, אלברט נאג'י, היה צריך להרגיע אותו. זה לא היה קל, לקח זמן להרגיע אותו". עוד נכתב כי: "גם מאמן היריבה, בוז'ידאר בנדוביץ', התגייס למשימה וניסה להרגיע את הרוחות. הוא דיבר אל ליבו של נאתכו והתנצל בפניו על הדברים, כדי למנוע את פיצוץ המשחק".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

המשחק כאמור חודש והגיע לסיומו, כמו הסיכוי של פרטיזן לקחת את האליפות, אבל ב"דירקטנו" התמקדו בסיפור של נאתכו וסיכמו: "הוא בדרך כלל שקט, אבל הפעם נאתכו התחיל להשתגע". כך גם נכתב באתר "הוטספורט" בכותרת: "נאתכו יצא מכליו, התפרע ואיים. נדרש הרבה כדי להרגיע אותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו