מוצדק או מוגזם? הסיבה המוזרה לכרטיס האדום של רמזי ספורי בטורקיה

קשרה של אנטליהספור חידש את המשחק בכדור חופשי לפני שריקתו של השופט, וספג על כך את הצהוב השני שלו • האירוע התרחש בדקה ה-56 ובפיגור 1:0 מול פתיח קראגומרוק, שביתרון מספרי המשיכה ל-1:4 • גולשים בטורקיה מתלוננים: "צריך להביא שופטים מחו"ל, זו קומדיה"

אלימות אוהדים בסיום משחקה של הפועל תל אביב

למעלה משלושה חודשים חלפו מאז הסאגה המבישה בטורקיה, בה אנטליהספור זרקה את שגיב יחזקאל שאף בילה מספר שעות במעצר, רק משום שביצע מחווה לחטופים במהלך חגיגת שער. יחזקאל כמובן כבר לא שם, אבל בקבוצה עדיין יש נציג מנבחרת ישראל וזהו רמזי ספורי.

השחקן שהגיע הקיץ מהפועל באר שבע עדיין ממתין לשער בכורה בקבוצתו, אולם יש לו כמות יפה של שמונה בישולים. עם זאת, את מה שקרה לו הערב (שני) במשחק נגד פתיח קראגומרוק הוא ירצה לשכוח כמה שיותר מהר. בדקה ה-56 הוא השאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, אחרי כרטיס אדום מוזר במיוחד.

רמזי ספורי, צילום: מתוך טוויטר

קבוצתו של ספורי קיבלה כדור חופשי הרחק מהשער, והשופט שרטט עם הספריי את הקו הלבן עבור החומה של היריבה. הוא ביקש משחקני אנטליהספור להמתין, אך ספורי בכל זאת חידש את המשחק לפני השריקה. בעקבות כך השופט שלף לו צהוב שני ואדום, אחרי שהישראלי סחב כרטיס צהוב מהמחצית הראשונה. כל שחקני אנטליהספור התגודדו סביב השופט, אך זה כמובן לא עזר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

באותו הרגע, בדקה ה-56, התוצאה עמדה על 1:0 לחובתם של ספורי וחבריו. בפיגור מספרי הם התפרקו לחלוטין והובסו 4:1. גולשים ברשתות החברתיות ביקרו את שליפת האדום וכתבו: "אני לא מבין איך נותנים לשופט הזה לשפוט. צהוב שני על כזה דבר זו קומדיה, צריך להביא לליגה הטורקית שופטים מחו"ל".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר