בגלל קיליאן אמבפה: ריאל מדריד ויתרה על החתמת כוכב ענק

כשצירוף הכוכב הצרפתי לנגד עיניו, נשיא הבלאנקוס פלורנטינו פרס סירב לבקשת קרלו אנצ'לוטי להחתים את הארי קיין בקיץ שעבר, גם במחיר של עונה שלמה בלי חלוץ בכיר • בספרד טוענים: ההחלטה של אמבפה אם ריאל תפגוש את פריז סן ז'רמן שלו בגמר ליגת האלופות

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

כבר מספר שנים שלפלורנטינו פרס, נשיא ריאל מדריד, יש משימת על לנגד עיניו והיא להנחית בבירת ספרד את קיליאן אמבפה. החזון שלו ככל הנראה יתגשם בקיץ הקרוב, וכעת נחשף ב"רלבו" הספרדי כי הוא סירב לאפשרות להנחית את אחד הכוכבים הגדולים בעולם כדי להשאיר את אמבפה בראש סדר העדיפויות.

בדיווח נטען כי מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי רצה לצרף בקיץ שעבר את הארי קיין מטוטנהאם. קארים בנזמה כידוע בדיוק עבר לאל אתיחאד הסעודית, והבלאנקוס הסתכנו בלפתוח עונה ללא חלוץ בכיר. פרס סירב לדרישת אנצ'לוטי בגלל המחשבה על אמבפה, קיין עבר לבאיירן מינכן, וריאל בדרך לזכייה באליפות (ואולי גם בליגת האלופות) בלי חלוץ טבעי בכיר.

באופן סמלי, אמבפה עשוי לפגוש את ריאל מדריד במעמד הכי גדול שיש - גמר ליגת האלופות. פריז סן ז'רמן שלו תתארח בשלישי אצל בורוסיה דורטמונד למשחק הראשון בחצי גמר ליגת האלופות. יממה לאחר מכן ריאל תתארח אצל באיירן מינכן של הארי קיין.

מסע הקסם של פ.ס.ז', שעוד עשוי להסתיים בגביע אירופי ראשון, לא מסנוור את אמבפה. לפי אותו הדיווח בספרד, החלטתו של אמבפה לא תושפע מגמר אפשרי בין ריאל לפ.ס.ז' וכי בכל אופן הוא ילבש לבן החל מהעונה הבאה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר