97 ספיגות: היורדת הראשונה מהפרמייר ליג קרובה לשיא שלילי היסטורי

אחרי שהובסה 5:1 בידי ניוקאסל, שפילד יונייטד האחרונה איבדה סיכוי לשרוד לעונה נוספת • השיא הנוכחי שעומד על 100 ספיגות בעונה נמצא בסכנה, אולם משיא שלילי אחד הבליידס כבר חמקו • גם בספרד ירידת ליגה מביכה הפכה לרשמית

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

שפילד יונייטד גרסת 2023/24, מהקבוצות החלשות שנראו בפרמייר ליג בשנים האחרונות, ירדה היום (שבת) רשמית חזרה לליגת המשנה אחרי עונה אחת בלבד. הבליידס הובסו 5:1 בחוץ בידי ניוקאסל ובכך איבדו סיכוי לסיים את העונה מעל הקו האדום כשנותרו עוד שלושה מחזורים עד לתום העונה.

יחד עם ברנלי, שפילד צנחה לתחתית הטבלה כבר מפתיחת העונה. בעוד ברנלי התאוששה במשחקים האחרונים ועדיין יש לה סיכוי להישאר, שפילד היתה גרועה מכל השאר לכל אורך הדרך.

הקבוצה של כריס וויילדר נמצאת על סף שבירה של שיא שלילי, כשב-35 משחקים ספגה 97 שערים. השיא שייך לסווינדון טאון שספגה 100 פעמים בעונת 1993/4, כך ששפילד תשבור את השיא אם תספוג ארבע פעמים בסך הכל בשלושת המשחקים שנותרו לה מול נוטינגהאם פורסט, אברטון וטוטנהאם. שפילד גם ניצחה רק שלושה משחקים העונה, אך מבחינה זו השיא הנוכחי כבר לא יישבר. בעונת 2007/8 דרבי קאונטי ירדה אחרי שניצחה פעם אחת בלבד לכל אורך העונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אגב, היום נרשמה ירידת ליגה ראשונה גם בספרד. בעונה שעברה אלמריה שרדה במחזור הסיום אך העונה היא היתה רחוקה מלהיות תחרותית. היום היא הפסידה 3:1 לחטאפה ואיבדה סיכוי חמישה מחזורים לסיום, כאשר ב-33 משחקים ניצחה פעם אחת בלבד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר