צפו בוויכוח של יורגן קלופ עם מוחמד סלאח: "אם אדבר, תהיה פה אש"

השניים התעמתו מילולית על הקווים, רגע לפני שהמצרי נכנס כמחליף • עם איבוד נקודות שני ברציפות, הפעם ב-2:2 מול ווסטהאם, נדמה שנגוז החלום של הגרמני להיפרד מהמועדון עם אליפות

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

אמנם זה עוד לא רשמי, אבל שני המשחקים האחרונים של ליברפול הוציאו אותה ממאבק האליפות בפרמייר ליג. אם עד כה המאבק היה משולש, הרי שכעת רק ארסנל ומנצ'סטר סיטי נמצאות בתמונה. אחרי הפסד 2:0 בדרבי לאברטון ברביעי בערב, היום (שבת) האדומים שוב מעדו כשנפרדו ב-2:2 מול ווסטהאם בחוץ. לליברפול 75 נקודות אחרי 35 משחקים (מתוך 38), ארסנל מוליכה עם 77 ב-34 משחקים ולסיטי 76 ב-33 משחקים.

יורגן קלופ כאמור לא יקבל מתנת פרידה בדמותה של זכייה באליפות, והוא יעזוב את המועדון בטעם מעט חמוץ. הוא אמנם זכה בגביע הליגה, אך הודח בצורה כואבת ברבע הגמר גם בגביע האנגלי וגם בליגה האירופית. נדמה שהתסכול מאובדן התארים מחלחל לתוך חדר ההלבשה, והיום ראינו אותו מתפרץ ליד כר הדשא.

המאמן החליט לספסל את מוחמד סלאח, וכשהחליט להעלות אותו במחצית השנייה, השניים נראו מתווכחים בטונים גבוהים. דרווין נונייס שגם כן התכונן להיכנס ניסה להפריד ולהרגיע, אך לא מנע תמונות חריגות ביותר בין שני האנשים המזוהים ביותר עם ליברפול של העשור האחרון. המצרי אף אמר לאחר המשחק: "אם אדבר, תהיה פה אש".

במשחק עצמו ליברפול נקלעה לפיגור משער של ג'רוד בואן בדקה ה-43, אך הצליחה לרשום מהפך. אנדי רוברטסון השווה בדקה ה-48 ועם הרבה מזל האורחת בלונדון הפכה בזכות שער עצמי של שוער הפטישים אלפונס אראולה בדקה ה-65. המילה האחרונה היתה של מיקאיל אנטוניו, שנהנה מבישול של בואן וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-77.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
מוחמד סלאח. העסק בליברפול מתחיל להתפרק, צילום: Justin Setterfield/Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר