"יש מקום לשיפור": יורגן קלופ כבר מכין את יורשו בליברפול לתפקיד

הגרמני נשאל על התבטאויותיו של ארנה סלוט, המאמן ההולנדי שהודה כי הוא מעוניין במשרה באנגליה, והחמיא: "אני אוהב את סגנון המשחק של קבוצתו. זו העבודה הטובה בעולם"

יורגן קלופ מדבר על ארנה סלוט כיורשו האפשרי בליברפול / Sky Sports

יורגן קלופ קיווה כי העונה האחרונה שלו בליברפול תסתיים אחרת, כשלצערו הוא רואה כיצד השחקנים שלו קורסים תחת העומס בשבועות האחרונים. אחרי ההדחות מהגביע האנגלי ומהליגה האירופית, גם אליפות הפרמייר ליג התרחקה משמעותית אחרי הפסד 2:0 אמש (חמישי) בדרבי העירוני לאברטון.

במקביל לישורת האחרונה של העונה, בליברפול עוסקים גם באיתור יורשו של המאמן הגרמני. המועמד המדובר בשבוע החולף הוא ארנה סלוט, מאמנה של פיינורד ההולנדית, שנשאל וציין באופן מפורש כי הוא ירצה לקחת את התפקיד באנפילד.

קלופ נשאל על האפשרות שההולנדי יחליפו, ודרך התשובה שלו ניתן להבין שמהלך שכזה בהחלט עשוי לקרום עור וגידים. "אני לא יודע כל זה כלום כי אני לא מעורב בתהליך שקורה במועדון", אמר הגרמני, "אני אוהב את סגנון המשחק של הקבצה של סלוט. אני לא מכיר אותו אישית, אבל נאמר לי שהוא בחור טוב. אני לא צריך לשפוט אם זה המינוי הנכון או לא".לאחר מכן קלופ נשאל על מה הוא יכול להגיד לסלוט על המשרה ואמר: "זו העבודה הטובה בעולם והמועדון הטוב בעולם. אנחנו לא מסיימים את העונה טוב, אז אפשר להגיד שיש מקום לשיפור, האנשים פה נהדרים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

סלוט הוביל את פיינורד בשנה שעברה לזכייה באליפות הולנד והשנה הקבוצה זכתה בגביע עם ניצחון בגמר על ניימיכן של צ'ארון שרי. אם אכן יעבור, סלוט יאמן לראשונה באחת מחמש הליגות הבכירות כך שמדובר באתגר גדול עוד יותר עבורו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר