אוהדי ברצלונה תוקפים את לואיס פיגו בקלאסיקו 2002

"אתה זר, תשחק לפי החוקים שלנו": כוכב העבר במתקפה חריפה נגד ביברס נאתכו

דראגישה ביניץ', שזכה עם הכוכב האדום בלגרד בגביע האלופות, לא חסך מילים חריפות מהישראלי של פרטיזן • "הוא היה מעז לומר דברים כאלה בישראל?" • הביקורת הגיעה בעקבות המתקפה של הישראלי על שופט הדרבי האחרון

מחר (רביעי) ייפגשו פרטיזן בלגרד והכוכב האדום בחצי גמר הגביע הסרבי, והאווירה סביב המשחק רותחת. רק לפני שלושה ימים נפגשו שתי הקבוצות לדרבי בליגה, בו הכוכב האדום הפכה את התוצאה בדקות הסיום וניצחה 2:3 כדי לסגור מעשית את סיפור האלוף לטובתה.

מי שלא קיבל בשקט את תוצאת המשחק היה שחקנה הוותיק של פרטיזן, ביברס נאתכו, שנכנס למשחק דקות ספורות לפני המהפך שביצעה היריבה, ובסיום תקף בצורה חריפה את שופט המשחק. נאתכו האשים אותו  בקביעת התוצאה, בשיפוט מוטה ואף קרא להענישו: "אסור לו לשפוט יותר דרבי, צריכים להשעות אותו לחודשיים". הישראלי גם טען שיש בעיה בכדורגל הסרבי.

הדרבי הגדול של בלגרד ממשיך להיות רותח, צילום: אי.פי.אי

היום, בראיון לתחנת הטלוויזיה הסרבית K1, הגיעה התגובה לדבריו של הישראלי, כשמי שביקר אותו ללא מסננים היה כוכב העבר של הכוב האדום, דראגישה ביניץ', שהיה שותף לזכיית הקבוצה בגביע האלופות בתחילת שנות ה-90. "כמי ששיחק מחוץ לארצי, תארו לכם שהייתי תוקף את המדינה בה אני משחק", אמר ביניץ' ששיחק בין השאר גם בליגה הספרדית ובגם בליגה הצרפתית.

"אני מדבר על שחקן פרטיזן שלא אנקוב בשמו, שהוא זר ומתנהג כאילו דברים כאלה קוראים רק בסרביה", המשיך ביניץ', "עכשיו הייתי שואל אותו, הוא משחק בשביל ישראל, האם הוא היה מעז להגיד דברים כאלה על ישראל? אתה זר, תשחק לפי החוקים שלנו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו