החיבוק שעלה לשוער נבחרת איראן ביוקר

שוער נבחרת איראן נענש על חיבוק אישה במגרש, וכולם נזכרו בהתאבדות אוהדת קבוצתו

חוסיין חוסייני, המשחק במדי איסתקלאל, הושעה למשחק אחד ונקנס ב-4,400 יורו לאחר שהואשם בהתנהגות לא נאותה • בארצו סוערים וחוזרים לטרגדיית "הנערה הכחולה" • צפו באירוע

היום (שלישי) נקבע עונשו של שוער נבחרת איראן (11 הופעות), חוסיין חוסייני, לאחר שבסיום משחק ליגה במדי קבוצתו איסתקלאל הוא הסכים לחבק אוהדת שפרצה למגרש והתגברה על אנשי הביטחון שניסו לבלום אותה. האירוע הסתיים בהחזרת האוהדת ליציע, בזמן שחוסייני נלקח על ידי המאבטחים לחדר ההלבשה.

באשמת "התנהגות לא נאותה", החליטה התאחדות הכדורגל האיראנית להשעות את השוער ממשחק ליגה אחד וכמו כן קנסה אותו בסכום של 4,400 יורו, תוך כדי שהוא זוכה לאזהרה שהמקרה לא ישנה. לדעת רבים חוסייני יצא בזול מהאירוע "הלא צנוע".

מי שעלתה בחזרה לכותרות עקב המקרה, היתה אוהדת איסתקלאל, קבוצתו של חוסייני, סהאר חודיארי. באיראן, למשך 40 שנה, חל איסור על נשים להיכנס למשחקי כדורגל של גברים (ליגה לנשים כמובן שלא היתה קיימת זמן רב) עד לשנת 2019. חודיארי, שכונתה "הנערה הכחולה" בשל צבע המדים של איסתקלאל, ניסתה לעשות זאת טרם ביטול האיסור כשהתחפשה לגבר - ונתפסה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

תחילה היא נלקחה ליומיים מעצר, בטרם שוחררה על תנאי, וחיכתה לתחילת משפטה. חודיארי בת ה-29, חששה שתישלח לחצי שנת מאסר והחליטה לשם קץ לחייה. היא בחרה להצית את עצמה ומתה ימים ספורים לאחר מכן. יש מי שחושש שגורלה של האוהדת שחיבקה את חוסייני יהיה דומה, ואיראנים רבים זועמים על העונש שספג השוער.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו