נכנס או לא נכנס? "שער הרפאים" שהסעיר את הקלאסיקו

לאמין ימאל כבר חשב שהעלה את ברצלונה ליתרון בדקה ה-29, אבל אנדריי לונין הדף את הכדור כשהוא עומד בתוך השער ובמשך דקות ארוכות שופטי ה-VAR נאלצו לקבוע האם הכדור עבר את הקו • בתקשורת הקטלונית טוענים ל"סקנדל", במדריד מאשימים את הליגה

אוהדי ברצלונה תוקפים את לואיס פיגו בקלאסיקו 2002

פחות משנה איך הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה ייגמר, בין אם בניצחון לבן ודהירה לאליפות של המארחת או ניצחון של הבלאוגרנה והתקרבות למרחק של חמש נקודות בטבלה, כולם בספרד וברחבי העולם יתעסקו בשאלה אחת: איך אין את טכנולוגיית עין הנץ בליגה הספרדית?

בדקה ה-29, במצב של 1:1, כדור קרן פגש את הרגל של לאמין ימאל והיה בדרכו לרשת. אנדריי לונין, שוער ריאל מדריד, עמד מאחורי הקו והציל את הכדור מלהיכנס, אבל היה נראה שההצלה הייתה מאוחרת מדי והכדור נכנס פנימה. הספרדי בן ה-16 כבר החל לחגוג, אבל אחרי בדיקת VAR ארוכה מאוד נקבע שאין שער והקטלונים קיבלו קרן נוספת. בסופו של דבר, ג'וד בלינגהאם שוב כבש שער ניצחון וריאל מדריד גברה 2:3 על ברצלונה, מה שהפך את האירוע ליותר שנוי במחלוקת.

"סקנדל בברנבאו. שער לא נחשב לברצלונה בקלאסיקו" זעקה הכותרת ב'ספורט'. בעמודי האוהדים של הקבוצה בטוויטר הראו שעל פי מצלמות הטלוויזיה מתקבלת זווית בה נראה שהכדור עובר את הקו. יש לציין כי 36 מצלמות מסקרות מכל זווית את המשחק הגדול בעולם, אבל נראה שבכל זאת יש זוויות שנותרו לא מכוסות.

בתקשורת המדרידאית ההאשמות הן דווקא לליגה: "איך אין טכנולוגיה הבוחנת שערי רפאים למרות שהיא עולה רק 4 מיליון יורו" שאלו ב'אס'. בינתיים מי שנותר נגד כולם, כמעט כהרגלו, הוא נשיא לה ליגה חאבייר טבאס שצייץ "אין תגובה" עם תמונות של ארבע כתבות המבקרות את טכנולוגיית עין הנץ. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

שופט העבר, איטורלדה גונזאלס, אמר כי לדעתו "הכדור לא נכנס, אבל בלי הטכנולוגיה זה בעיקר לקוות שאתה צודק". פרז בורול דיבר ברדיו מארקה ואמר כי "לונין עמד מעבר לקו ונראה כי הכדור היה מעליו, אבל אי אפשר לקבוע".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר