אוהדי ברצלונה תוקפים את לואיס פיגו בקלאסיקו 2002

נכסי נדל"ן ברחבי אירופה: כמה שווה רוברט לבנדובסקי?

הכוכב הפולני של ברצלונה מוערך בלמעלה מ-100 מיליון יורו • המקורות: שכר אדיר במשך עשור, חסויות ענק, בית מגורים בשכנות לליאו מסי ונכסי פאר בפולין ובעיירות חוף ביבשת

רוברט לבנדובסקי הוא הכדורגלן הפולני הגדול בכל הזמנים. עתידו של חלוץ ברצלונה שיחגוג בקיץ יום הולדת 36 עדיין לא ברור, אבל עתידו הכלכלי מסודר כמה דורות קדימה.

לבנדובסקי שעשה שנים גדולות בבורוסיה דורטמונד ובבאיירן מינכן תרגם את ההצלחה הגדולה לכסף גדול ולפי הדיווחים הונו שווה כיום למעלה מ-100 מיליון יורו.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Robert Lewandowski (@_rl9)

מעונת 2013/14 ועד עונת 2022/23, הרוויח השחקן שכר של 178.3 מיליון דולרים, ובנוסף נהנה מחסויות רבות שהכניסו לחשבון הבנק שלנו למעלה מ-10 מיליון יורו לשנה בממוצע באותה תקופה – בין השאר מדובר בחברות נייקי, מפתחת משחקי הווידאו EA Sports, יצרנית הרכב הגרמנית אופל, חברת האלקטרוניקה הסינית Huawei, תאגיד מוצרי הצריכה הרב-לאומי פרוקטר אנד גמבל ומשקה האנרגיה הפולני Oshee.

מעבר להיותו כוכב כדורגל עולמי, לבנדובסקי הינו גם איש נדל"ן מפולפל שבבעלותו מגוון נכסים ברחבי אירופה. בעיר הולדתו ורשה הוא השקיע בבית משותף בשווי 7 מיליון דולרים. הבית מצויד במתקנים כמו חדר כושר, סימולטור גולף, בריכת שחייה, ספא, מרתף יינות ובית קולנוע המציע נופים מדהימים של העיר דרך חלונות מהרצפה עד התקרה. בעיר הולדתה של אשתו בצפון פולין נמצאת בבעלותו אחוזה כפרית בשווי 2.5 מיליון דולרים עם מגרש טניס ובית הארחה, המשמש כמקום נופש של המשפחה בתקופות הקיץ.

לבנדובסקי, צילום: גטי אימג'ס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

במהלך תקופתו בבאיירן מינכן הוא התגורר בבית מפואר בבוגהאוזן, מינכן, שכלל חדר כושר, מגרש כדורסל קטן ומגרש כדורגל קטן ועלותו עמדה על כ-15 מיליון יורו. בנוסף, לבנדובסקי הוא הבעלים של בית מגורים באזור בלמאר היוקרתי בברצלונה. כוכב מפורסם נוסף שמחזיק בנכס באותה שכונה הוא אחד בשם ליאו מסי. כמו כן ללבנדובסקי יש אחוזה מודרנית בעיר החוף מיורקה עם בריכה אולימפית וקרבה למסלולי הליכה ציוריים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו