"זה לא נורמלי": מתקפה חסרת תקדים של פפ גווארדיולה נגד ההתאחדות האנגלית | צפו

מאמן מנצ'סטר סיטי זעם לאחר ה-0:1 על צ'לסי והביע ביקורת קשה על כך שהמשחק התקיים שלושה ימים לאחר ההדחה מול ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות • וגם: מה היה לו לומר על שחקניו?

גוארדיולה עם ברנרדו סילבה. זעם של המאמן. צילום: רויטרס

שלושה ימים לאחר ההדחה הכואבת בפנדלים מול ריאל מדריד ברבע גמר ליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי התעלתה אתמול (שבת) והצליחה להעפיל לגמר הגביע האנגלי לאחר 0:1 קטן-גדול על צ'לסי בוומבלי. ברנרדו סילבה שקיבל לא מעט ביקורות על הפנדל המביש שלו מול הבלאנקוס, כבש את שער הניצחון שנתן לטרבליסטית מהעונה שעברה הרבה אוויר אחרי האכזבה באמצע השבוע.

למרות הניצחון החשוב מאמן סיטי פפ גווארדיולה תקף בחריפות את ההתאחדות האנגלית על כך ששיבצה את המשחק שלושה ימים לאחר המשחק של סיטי מול ריאל, שהלך להארכה. "זה לא מקובל לתת לנו לשחק היום", אמר גווארדיולה ל-BBC. "זה בלתי אפשרי, בשביל הבריאות של השחקנים. זה לא נורמלי. זה לא מקובל - 120 דקות, עם הרגשות אחרי מדריד, עם הדרך שבה הפסדנו, באמת. אני יודע שבמדינה הזו זה מיוחד הגביע האנגלי, אבל מדובר פה על הבריאות של השחקנים. אני לא מבין איך שרדנו היום".

גווארדיולה ביקר את העובדה כי המשחק בין סיטי לצ'לסי שובץ לשבת בעוד המשחק בין מנצ'סטר יונייטד לקובנטרי שובץ ליום ראשון , כשאף אחת מהן לא נאלצה לשחק משחק באמצע השבוע. "הכוח היחיד שיש לי זה לומר את הדברים כאן. למה שלא נשחק מחר? צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, קובנטרי לא שיחקו באמצע השבוע. זה כל כך קשה להתאושש מבחינה נפשית. רודרי, איך שהוא שיחק היום, קייל ווקר, שהיה פצוע לכמה שבועות, אני לא מבין איך הם שרדו. אנחנו רוצים לשחק כדורגל, אנחנו אוהבים לשחק כדורגל, אבל זה יותר מדי. אנחנו מגנים על הגביע שלנו. אנחנו נהיה כאן".

לאחר שנרגע פפ כמובן לא שכח להודות לשחקנים שלו על היכולת המנטלית שלהם ואמר: "מה שהם עשו היום הוא אחד הדברים הגדולים ביותר שראיתי מקבוצת שחקנים אחרי 120 דקות של כדורגל ביום רביעי. אני רק רוצה להגן על השחקנים שלי. זה היגיון בריא. אני לא מבקש משהו מיוחד או פריבילגיה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר