ריאל מדריד בשיגעון: "תתארו לכם שנפגוש בגמר את קיליאן אמבפה"

אוהדי הבלאנקוס חגגו את הדחת ברצלונה מליגת האלופות על ידי הפנומן הצרפתי, ועכשיו הם חוששים שהוא ינצח אותם בקרב על התואר: "1 ביוני, דקה 92, 0:0, הכדור אצל אמבפה"

אוהדי ריאל מדריד חוגגים באולד טראפורד

"ריאל מדריד גיבורה. אנדריי לונין גיבור", צעקה הכותרת ב"אס" הספרדי כדי לחגוג את הניצחון הדרמטי ברבע גמר ליגת האלופות על מנצ'סטר סיטי. הדחת המחזיקה בתואר הוציאה את הבלאנקוס ואת האוהדים שלהם מדעתם. "איזו משוגעת ריאל", הם הצהירו, והמאמן המנצח קרלו אנצ'לוטי הוסיף: "זו היתה דרך קשה, אבל גם הדרך היחידה בה יכולנו לעבור את מנצ'סטר סיטי".

בניגוד לאנצ'לוטי, אדר מיליטאו שעלה לדקות האחרונות של הארכה סיפק הסבר פשוט: "זו ריאל מדריד, אל תחפשו היגיון בניצחון הזה". ואכן, אחרי שבמשך רוב 120 הדקות שקדמו לדו קרב הפנדלים, הספרדים התגוננו מול התקפת המכבש האנגלית - הם  איכשהו שרדו. כמו במשחק עצמו, גם בבעיטות ההכרעה הצטיין השוער האוקראיני, שזכה לקביעה הבאה בתקשורת הספרדית: "זה המשחק שישנה לו את הקריירה".

כעת, למרות ששלב חצי הגמר עוד לפניהם, מול יריבה קשוחה בדמותה של באיירן מינכן (הדיחה את ארסנל), אוהדי ריאל כבר מפנטזים על הגמר, ויותר נכון על היריבה אותה הם רוצים לפגוש שם - פריז סן ז'רמן. ואם ממש לדייק, אז הם חזרו ואמרו: "תתארו לכם שנפגוש בגמר את קיליאן אמבפה".

קיליאן אמבפה. גם עכשיו הוא במוקד העניינים, צילום: אי.פי.אי

 

שחקני ריאל מדריד חוגגים באתיחאד, צילום: אי.פי.אי

 

זה בהחלט יכול להיות רגע מטורף, אם השחקן שריאל מדריד כל כך מצפה לו, ועל פי כל הדיווחים כבר סגור אצלה, הוא זה שיעמוד בינה לבין זכיה מספר 15 בתואר. "1 ביוני, דקה 92, 0:0, הכדור אצל אמבפה", צייץ אחד האוהדים, רק כדי להגביר את התיאבון למפגש שכזה בגמר ליגת האלופות בוומבלי.

ומה קורה בצד המפסיד? "איזו דרך מהגיהנום להפסיד בה", סיכם פפ גווארדיולה את ההדחה מהנקודה הלבנה, והצטרף למנחמים את ברנרדו סילבה ומתיאו קובצ'ביץ', שהחמיצו את הבעיטות שלהם. ברנרדו סילבה גם ספג מטח של קללות ברשתות החברתיות אחרי הבעיטה המביכה שלו לידיים של לונין, שהיתה גם רגע המפנה בפנדלים. ב"דיילי מייל" האשימו (בצורה מגוחכת) את אוהדי מנצ'סטר סיטי בהדחה ובהחטאה של ברנרדו סילבה. "הם החזיקו את הכדור ביציע ועיכבו את הבעיטה של ברנרדו סילבה. ככה הם הוציאו אותו מאיזון לפני הבעיטה".

גם ארלינג הולאנד ספג ביקורות. "עוד משחק גדול, עוד היעלמות של הולאנד", סיכמו ב"TNT SPORTS" והוסיפו שאלה מתריסה: "הוא מבין את המשמעות של משחקים מכריעים?". 

פפ גווארדיולה. בלי מילים, צילום: אי.פי
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר