ליאו מסי פוגש את פטריק מהומס

נכסים, השקעות ומותגים: כמה שווה משפחת בקהאם?

לכבוד יום הולדתה ה-50 של ויקטוריה, בדקנו בכמה כסף מוערכת המשפחה המתוקשרת • דיוויד מחזיק במערכת חסויות עם מותגים גלובליים, השקיע בחוכמה את השכר העצום מתקופתו ככדורגלן וגם אשתו שווה לא מעט כסף, הרבה בזכות מותג היופי האישי שהקימה בשנים האחרונות • הסכומים המלאים בפנים

בואו נתחיל מהסוף. לאחרונה דווח כי השווי הנקי המשותף של ויקטוריה ודיוויד בקהאם מוערך ב-425 מיליון ליש"ט (כ-515 מיליון דולר). עכשיו, שתפסנו את תשומת לבכם, נמשיך.
 
דיוויד בקהאם, אחד מגדולי הכדורגלנים האנגלים בכל הזמנים, השיג את רוב עושרו באמצעות שילוב של שכר בתחום כדורגל ועסקאות חסות מרובות עם מותגים גלובליים כמו פפסי, אדידס וארמני, בין היתר. כמו אשתו ויקטוריה, דיוויד היה מחונן מספיק כדי להבין כי יש חשיבות רבה להשקיע את עצמו במקביל גם בעולם העסקים. בשנת 2022 מכר הכדורגלן מחצית ממניותיו בחברת ניהול המותגים הגלובלית שלו, DB Ventures, לקבוצת Authentic Brands, ושלשל לכיסו סכום מרשים של 230 מיליון דולר מהעסקה.
 
כיום מתגאה כוכב העבר בשווי אישי של כ-450 מיליון דולר. למרות שהוא אולי מחזיק בחלק הארי של העושר המשפחתי, אין ספק שוויקטוריה ודייוויד בקהאם הם זוג פיננסי עוצמתי בזכות ההשקעות והמיזמים המשותפים הרבים שלהם יחד.
 


דיוויד בקהאם. שולט בכדור ובחוקי המשחק הכלכלי, צילום: רויטרס
 
הגברת בקהאם חוגגת היום (רביעי) יום הולדת 50. הפריצה שלה הגיעה בשנות ה-90 כחמישית מלהקת הספייס גירלז. כל אחת מהלהקה זכתה לכינוי, כאשר ויקטוריה הייתה "פוש ספייס". אלבום הבכורה שלהם, Spice, שיצא בשנת 1996, מכר מעל 20 מיליון עותקים ברחבי העולם וכלל את הסינגל "Wannabe".
 
ההצלחה שלהן לא נעצרה שם, כשאלבומם השני, Spiceworld, והסרט המוזיקלי הנלווה אליו, Spice World, ביססו את מעמדם כלהקת הבנות המשפיעה בעולם. סיבוב ההופעות Spiceworld Tour בשנת 1998 הפך לסיבוב ההופעות הקבוצתי הנשי הרווחי ביותר בזמנו, והכניס סכום מדהים של 17.8 מיליון דולר.
 
לאחר שהתפרקה הלהקה בשנת 2001, ויקטוריה פצחה בקריירת סולו, והשיקה אותה עם הסינגל "Out of Your Mind". היא ידועה גם בפעילותה הפילנתרופית, וקיבלה את אות מסדר האימפריה הבריטית (OBE) בשנת 2017. הונה האישי של ויקטוריה בקהאם מוערך כיום בכ-70 מיליון דולר. כלהקת הבנות המצליחה ביותר בכל הזמנים, הלהקה גרפה כ-72 מיליון דולר (60 מיליון ליש"ט) בשנה במהלך שנות ה-90. מאוחר יותר, סיבוב האיחוד של הספייס גירל ב-2008 הוסיף כ-60 מיליון דולר לארנקים של כל אחת מחברות הלהקה.
 
בנוסף למיזמים האישיים שלה, השווי הנקי של ויקטוריה בקהאם נתמך גם בעסקאות מותג רבות. עסקה אחת כזו הייתה הופעתה בפרסומת חג המולד של טסקו ב-2007 לצד חברותיה לספייס גירלז, שהכניס סכום לא רע בכלל של 1.2 מיליון דולר. כמה שנים לאחר מכן, היא חתמה על חוזה רווחי של 14.5 מיליון דולר עם מותג היוקרה ארמני.
 
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שיתופי פעולה בולטים התרחבו לשיתופי הפעולה שלה עם אסתי לאודר, שם הוציאה שתי קולקציות בשנות ה-2010, שתיהן עפו מהמדפים. ההצלחה הזו הובילה אותה בסופו של דבר להקים ב-2019 מותג יופי משלה, Victoria Beckham Beauty, בשנת 2019 שמכניס לחשבון הבנק שלה רווחים נאים בכל חודש.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו