קיליאן אמבפה? לפ.ס.ז' יש משיח חדש שדוחף אותה "ללכת עד הסוף"

בצרפת לא מפסיקים להלל את המאמן לואיס אנריקה: "הוא מלך המהפכים, ווינר גדול" • ומה יש לגיבור על הקווים לומר: "רמונטדה? מה שחשוב זה לסיים את העונה עם התואר"

אוהדי ברצלונה בטירוף לקראת הגומלין מול פ.ס.ז'

פ.ס.ז' שופכת כבר במשך שנים מאות מיליונים כדי לכבוש את היעד היחיד שחסר לה - זכיה בליגת האלופות. היא היתה ממש קרובה ב-2020 כשהפסידה לבאיירן מינכן בגמר, אבל לפני כן ולאחר מכן נחלה סדרה של אכזבות עם הדחות מוקדמות בשלב הנוקאאוט. לכל היה ברור שהיא חייבת שינוי מנטלי, יותר מכל כוכב שתנחית.

הבוקר (רביעי), בפריז יודעים שהם הצליחו לשם את היד על השילוב המנצח: כוכב שידע לשנות את המנטליות שלה, וקוראים לו לואיס אנריקה. המאמן שטובע במחמאות אחרי המהפך הגדול על חשבון ברצלונה בדרך לחצי גמר ליגת האלופות.

"הוא מלך המהפכים", היללו בתקשורת הצרפתית, "הוא ווינר גדול". גם עוסמאן דמבלה, מגיבורי הניצחון על המגרש, לא עצר את מבול הסופרלטיבים למאמן: "איך זה שנראינו כל כך טוב? הכל זה לואיס אנריקה. הטקטיקה שלו וההכנה המיטבית למשחק עשתה את העבודה, לא היינו מגיעים להישג הזה בלי האיש הזה".

קיליאן אמבפה. "לא אשנה את החלטתי", צילום: אי.פי

 

גם בתקשורת הספרדית החמיאו לאיש על הקווים של פ.ס.ז': "יותר מכולם, הגיע ללואיס אנריקה לעלות לחצי הגמר", נכתב במארקה. לואיס אנריקה מצידו הבהיר מה נמצא בראש הרשימה שלו: "רמונטדה? מה שחשוב זה לסיים את העונה עם התואר, ללכת עד הסוף"

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

המאמן גם החמיא לזוהר שבשחקניו: "קיליאן אמבפה סחף אותנו לניצחון", וכעת כולם עוסקים שוב בעתידו של הפנומן. אמבפה מצידו הרגיע את אוהדי ריאל מדריד: "לא אשנה את החלטתי".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר