שחקן ריאל מדריד שקושר לדאעש: "אני לא אתן שיורידו מכבודי"

אנטוניו רודיגר שעורר סערה עם תמונה שלו בצום הרמדאן, מגיב בתקיפות: "אני מרחיק את עצמי מכל קשר לקיצוניות או איסלמיסטיות. אני לא מקבל אלימות וטרור, אני מגן על השלום והסובלנות"

ויניסיוס ג'וניור נשאל על הגזענות כלפיו בספרד, ופורץ בבכי / מתוך X

אנטוניו רודיגר שחקן ריאל מדריד שעורר סערה עם תמונה שפרסם במהלך צום הרמדאן, תוקף את אלו שקישרו אותו לדעאש בעקבות תנועה שסימן בידו: "אני לא אתן שיורידו מכבודי כמוסלמי".

"התנועה בה השתמשתי נקראת 'טאווחיד'", הסביר הבלם הגרמני מוסלמי של הבאלנקוס, "באיסלאם, זה נחשב לסמל של אחדות ולאמונה באל אחד. אני מרחיק את עצמי מכל קשר לקיצוניות או איסלמיסטיות. אני לא מקבל אלימות וטרור, אני מגן על השלום והסובלנות".

כזכור, העיתונאי הגרמני יוליאן רייכלט תקף את בלם הנבחרת בטענה שהתנועה מביעה הזדהות עם "איסלאמיזם" (איסלאם קיצוני), הבלם כפר בכך ובחר להגיש תלונה כנגדו. התלונה של רודיגר נגד רייכלט היא בגין "עלבון ולשון הרע", כשגם ההתאחדות הגרמנית הגישה תלונה בטענה שמדובר בפשע שנאה של רייכלט.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Antonio Rüdiger (@toniruediger)

עוד הוסיף רודיגר: "אני מכיר בזה שבלי לתת לזה התייחסות רצינית, איפשרתי לגופים זרים לפלג ולהסית אותנו. אני לא הולך לאפשר את זה שוב. לכן החלטתי להבהיר את המצב, אחרי שני משחקי הנבחרת המוצלחים. אני לא אתן שיורידו מכבודי כמוסלמי. אני מקווה שההבהרה שלי תתקן את אי ההבנה בנושא".

ויניסיוס ורודיגר חוגגים, צילום: רויטרס
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר