עדיין נראה כמו אתר בנייה: מה קורה עם הקאמפ נואו?

ברצלונה מקווה לארח משחק באצטדיון המחודש עוד השנה, אבל צילומים עדכניים מראים שהעבודות עוד רחוקות מסיומן • ז'ואן לאפורטה מבטיח שהמועדון יעמוד בלוחות הזמנים

הקאמפ נואו . צילום: צילום מסך

ברצלונה אמנם מקווה לארח משחק בקאמפ נואו המחודש כבר בחודש דצמבר, אבל בתמונות חדשות שמגיעות מספרד האצטדיון האייקוני עדיין נראה כמו אתר בנייה. 

לאחר הזכייה באליפות ביוני 2023, בקטלוניה החלו לעבוד על האצטדיון המפורסם כחלק מפרויקט שיפוץ אדיר ומהפכני. היציע הגבוה של האצטדיון נהרס לאחר סיום העונה שעברה, כשהפרויקט עשוי להפוך את האצטדיון למודרני עם קיבולת של 105,000 צופים.

העבודות בקאמפ נואו // מתוך X

ברצלונה נותרה בהבטחה שהבנייה עומדת בלוחות הזמנים, כשהנשיא ז'ואן לאפורטה התעקש שהמועדון עדיין יוכל לארח משחקים בקאמפ נואו עוד השנה.

הקאמפ נואו, בשיפוצים כבר תקופה ארוכה, צילום: רויטרס

האצטדיון המחודש כולל חדשנות אדריכלית, חנויות נוחות ומודרניות וטכנולוגיות מתקדמות. במקום גם יוקם מוזיאון אינטראקטיבי שיהפוך את סיורי התיירים בברנבאו לפופולאריים ומשתלמים יותר. כמו כן השלטונות במדריד מאמינים שהשיפוצים יעזרו לבעלי העסקים באזור.

עלות השיפוצים בקאמפ נואו יקרה הרבה יותר ולפי פרסומים בספרד עומדת על 1.45 מיליארד יורו. האצטדיון של ברצלונה נחשב לאחד המיושנים באירופה, ולכן הוחלט במועדון על שיפוץ מאסיבי, למרות הגירעונות העצומים. מעל 20 משקיעים משתתפים במהלך כדי לאפשר לקבוצה הקטלונית לממן את המהלך. האצטדיון המשופץ יורחב לקרוב ל-105,000 אלף מושבים ויהיה הגדול באירופה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר