"אם ימשיך ככה, הוא יהיה כוכב היסטורי": בנבחרת ברזיל ובריאל מדריד מתרגשים מאנדריק שרשם היסטוריה

הכישרון הגדול בן ה-17 עלה לבכורה בבוגרים של הסלסאו, כבש שער ניצחון מול אנגליה והפך לצעיר ביותר שכובש בוומבלי • הבלאנקוס שצירפו אותו כבר לפני למעלה משנה ובתקשורת במולדתו כמובן הרעיפו מחמאות בלי סוף

אנדריק חוגג עם החברים, אתמול בוומבלי. צילום: רויטרס

קצב המלכת המלכים בכדורגל העולמי הוא משהו שכבר ממזמן יצא מגבולות הפרופורציה. כל שחקן צעיר בעל פוטנציאל מקבל ישר את אור הזרקורים ומושווה לשחקנים הכי גדולים ששיחקו בתפקיד שלו. לפעמים זה קורה בצורה מוגזמת, אבל נראה שכל סופרלטיב שיידבק כעת לאנדריק, ילד הפלא בן ה-17 של נבחרת ברזיל יהיה מוצדק. חלוץ פלמייראס, שיעבור הקיץ לריאל מדריד שיימלאו לו 18, אחרי שרכשה אותו כבר לפני למעלה משנה, עלה אתמול (שבת) להופעת בכורה בנבחרת ברזיל הבוגרת וכבש שער ניצחון מול אנגליה בוומבלי.

אנדריק נכנס לדשא במקום רודריגו בדקה ה-71, התרגש מעט, איבד כמה כדורים אבל אז מצא את הרשת בדקה ה-80 אחרי שג'ורדן פיקפורד עצר את ויניסיוס ג'וניור. אנדריק לא הסתיר את רגשותיו, ירד על ברכיו ואחרי שה-VAR אישר את השער בגלל ספק נבדל, הילד קיבל אהבה גדולה מהחברים שלו. השער הזה הפך את אנדריק לשחקן הכי צעיר שכובש שער בוומבלי כשהוא בן 17 שנים ו-246 ימים.

"אנדריק גנב את ההצגה מבלינגהאם ווויניסיוס בוומבלי", פרגנו בתקשורת הספרדית, "אנדריק הבריק וכבש את וומבלי. הוא התגנב למסיבה של ויניסיוס ובלינגהאם", הוסיפו ב"מארקה". מסמר הערב התרגש אחרי המשחק ואמר: "אני עדיין חושב על השער, הייתי יכול לכבוש גם את השני. תחושה אדירה, שיחקתי עם ברזיל גם בפלייסטיישן וכבשתי בוומבלי, אני לא בכיין, אבל המשפחה שלי פה, החברה, המנהלים, אני מנסה להתאפק, אבל זה מדהים ואני מאוד שמח".

ויניסיוס ג'וניור פרגן לחברו לנבחרת ובקרוב גם בריאל: "הוא הגשים את חלום הילדות שלו ואני שמח בשבילו. הוא חבר ואני מנסה לעזור לו, הוא תמיד מנסה להקשיב לי ולכולם. נקווה שנוכל לעשות דברים יפים יחד עבור ריאל מדריד". גם דוריבל ג'וניור מאמנה הטרי של ברזיל פרגן לחניכו והוסיף: "אם הוא ישמור על הגישה שהפגין עד עכשיו, הוא יהיה כוכב היסטורי בכדורגל הברזילאי ובכדורגל העולמי".

ריאל רכשה את ברזיל כבר בדצמבר 2022 תמורת כ-60 מיליון אירו. לפני מספר חודשים אנדריק עזר לפלמייראס לזכות באליפות ברזיל אחרי שכבר הייתה בפיגור 12 נקודות מבוטאפוגו. בריאל הוא יקבל חיבוק חם מלא מעט ברזילאים – ויניסיוס, רודריגו ואדר מיליטאו.

אגב, בימים האחרונים דובר לא מעט בספרד על כך שהגעת קיליאן אמבפה עלולה לפגוע במרקם החברתי בחדר ההלבשה של ריאל, אבל בסיום המשחק נראה ג'וד בלינגהאם מרעיף אהבה על ויניסיוס ורודריגו, מה שכמובן תפס את עיניהם של האוהדים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר