דניאל פרץ שומע? הפציעה החדשה שמדאיגה את באיירן מינכן

השוער הבכיר מנואל נוייר נפצע באימון נבחרת גרמניה, יחמיץ את שני משחקי הידידות וישוב לבדיקות במינכן • האבחנה הראשונית היא מתיחה בשריר בירך • השוער הישראלי בכוננות לקראת דורטמונד וארסנל?

דניאל פרץ. צילום: רויטרס

דניאל פרץ יכול להתחיל להתחמם? באיירן מינכן ונבחרת גרמניה הודיעו היום (רביעי) כי השוער הבכיר שלהן מנואל נוייר נפצע באימון של הנבחרת, והוא יחזור למינכן כדי לעבור בדיקות נוספות במועדון.

הפציעה שנוייר סובל ממנה היא מתיחה בשריר בירך, ובעקבות כך הוחלט לשחררו מהסגל לצמד משחקי הידידות מול צרפת והולנד בשבוע הקרוב. בגרמניה דווח כי הפציעה היא ככל הנראה לא חמורה, אולם עדיין לא ידוע כמה זמן הוא יהיה מושבת מפעילות.

מקרה הזוי בטורקיה: אוהדי טרבזונספור תקפו את שחקני פנרבחצ'ה, שלא נשארו חייבים

הידיעה הזו צריכה להכניס לדריכות את שני שוערי המשנה, סוון אולרייך ודניאל פרץ הישראלי. משחקה הבא של באיירן הוא הקלאסיקר מול דורטמונד ב-30 במרץ, כששבוע וחצי לאחר מכן יחל שלב רבע גמר ליגת האלופות עם מפגש מסקרן מול ארסנל.

גם פרץ בעצמו שוחרר מסגל נבחרת ישראל לפלייאוף ליגת האומות שיקבע אם ישראל תעפיל ליורו לראשונה בתולדותיה. עם זאת, ההיעדרות של הישראלי אינה עקב פציעה כמו נוייר אלא בשל וירוס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

נוייר כזכור חזר לפני כחמישה חודשים מפציעה שהשביתה אותו למשך קרוב לשנה. השוער שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-38 נפצע אז בצורה חמורה בתאונת סקי אחרי המונדיאל, והושבת לכ-11 חודשים. בתחילת העונה כשנוייר היה פצוע אולרייך שימש כשוער הראשון, פרט למשחק אחד בגביע שבו פרץ עמד בין הקורות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר