השמועות על התאבדותו התגלו כפייק: האמת על מצבו של דני אלבס

הידיעה של העיתונאי הברזילאי האלמוני על מותו של כוכב ברצלונה לשעבר, הדליקה את הרשתות החברתיות • "זאת בכלל הזדמנות שלו לכסות את החובות - הוא צריך לתבוע את העיתונאי שהפיץ את הפייק על מותו" • הוא התאבד כי ראה את הפועל תל אביב משחקת"

דני אלבס. חי וקיים, בכלא. צילום: אי.פי.אי

במשך שעות הלילה החולף (בין שבת לראשון) השתוללה ברשתות החברתיות הידיעה המזוייפת על מותו של כוכב ברצלונה ונבחרת ברזיל לשעבר, דני אלבס, שלפני כשלושה שבועות נידון ל-4.5 שנות מאסר בברצלונה על תקיפה מינית. בפועל, המגן בן ה-40 עדיין בין החיים ובין כותלי בית הכלא, ולא התאבד כפי שנכתב.

"ניימאר לא ייתן לזה לקרות, הוא שומר עליו", החלו העקיצות ברשת X לרוץ, בין השאר כדי להזכיר כי אלבס זכה לסיוע כספי ומשפטי מחברו לשעבר בברצלונה ונבחרת ברזיל. "גם אלוהים שומר עליו ועל משפחתו - דני אלבס חי", הוסיפו מעריציו הבודדים של השחקן הכלוא.

אחרים התחילו להתבדח: "את השמועה הזאת הפיצה הקבוצה שמשחקת נגדו בחצי גמר אליפות בתי הכלא", והיו שהוסיפו: "זאת בכלל הזדמנות שלו לכסות את החובות - הוא צריך לתבוע את העיתונאי שהפיץ את הפייק על מותו".

עוד צחקו ברשתות החברתיות: "מספרים שדני אלבס מת, אבל הוא בטח חוגג במקלחות עם שאר האסירים", וזה לא נגמר כאן. "אולי זאת הדרך של דני אלבס להזכיר לכולם שהוא עוד קיים", כתב גולש אחר. גם הגולשים הישראלים הצטרפו לחגיגה והסבירו את "מותו": "הוא התאבד אחרי שראה את הפועל תל אביב משחקת" או "נראה שבכלא הוא נחשף לשידורי הליגה הבלקנית". 

היו גם שהתרחקו מהספורט וכתבו: "עמית סגל: בתא של דני אלבס נמצא פתק בו הוא מספר כי התאבד בגלל מחאת קפלן". היה גם מי שהלך רחוק ושינה את ערך הוויקיפדיה בעברית של הברזילאי וטען: "עבד כשוטף כלים בחדרה, זו סיבה טובה להתאבד".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר