האקסית מכרה את המדליה והחולצה מהמונדיאל, ומאיימת לחשוף את סודות נבחרת ארגנטינה

קשר אלופת העולם סירב לשלם לאקסית כחלק ממאבק הגירושים המכוער • בת הזוג לשעבר הגיבה בצעד נקמני ולא בטוח שתעצור שם: "דברים שאני יודעת על הנבחרת לא סופרו" • בארגנטינה ניסו לנחם: "מהמונדיאל נשארו רק הזכרונות"

ארגנטינה חוגגת על הפודיום . צילום: AP

"עכשיו נשארו רק הזכרונות". כך תיארו בארגנטינה את הפרשה המוזרה של שחקן הנבחרת ואלוף העולם אסקיאל פלאסיוס, זאת לאחר שזוגתו לשעבר יסיקה פריאס מכרה את המזכרות שלו מהזכייה במונדיאל - המדליה והחולצה ממשחק הגמר.

בין השניים יש חילוקי דעות בנוגע להסכם הגירושים שעליו פריאס ממתינה שפלאסיוס יחתום, והדבר הוביל להשתלשלות אירועים מכוערת בין בני הזוג לשעבר. פלאסיוס לא מעביר לפריאס כסף על שכר דירה והוצאות, כסף שפריאס טוענת שהיא זקוקה לו לאור העובדה שניסתה ללא הצלחה להתפרנס בעצמה בארבע השנים שחיה עם פלאסיוס בגרמניה, הרחק מהבית.

ליאו מסי בהצהרה על האירוע בהונג קונג // X

לדבריה היא לא דורשת דבר מהנכסים המשותפים של השניים בגרמניה, המדינה בה פלאסיוס גר ומשחק כיום, אלא "רק את מה ששייך לי". היא הוסיפה שפלאסיוס אמר לה שהוא לא מוכן להעביר את הכסף עד שתתקבל החלטה בהסכם מיהו בעל הדירה.

בהמשך פריאס פרסמה באינסטגרם תמונה שלה עם אדם אלמוני כשהשניים מחזיקים בחולצה של פלאסיוס, והיא הציגה אותו כמי שרכש ממנה אותה. לאחר מכן הצטלם אותו אדם בחשבון שלו עם המדליה מהזכייה במונדיאל על צווארו, תייג את פריאס וכתב: "אני מקווה שהמכירה הזו תעזור".

בינתיים פריאס רמזה כי יש לה מידע פנימי וסודי מתוך חדר ההלבשה של ארגנטינה, וייתכן כי בין השורות גם איימה לחשוף אותו: "זה נוח לפלאסיוס שאשאר בשקט. יש דברים שאני יודעת על הנבחרת שלא סופרו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר