"קיליאן אמבפה ביקש לצרף את אחיו, ריאל מדריד הסכימה"

אית'ן אמבפה בן ה-17, שמשחק עם אחיו בפריז סן ז'רמן, עשוי גם כן לעבור לספרד בתום העונה • כך הוחלט לשנות את טיוטת החוזה אחרי שכבר סוכמה

פרטים נוספים בעסקת קיליאן אמבפה לריאל מדריד נחשפו / פבריציו רומאנו

אמנם זה עדיין לא רשמי, אך קיליאן אמבפה ככל הנראה יהיה שחקנה של ריאל מדריד בעונה הבאה. כזכור, כלי התקשורת הבכירים באירופה דיווחו כי כוכב פריז סן ז'רמן בישר לנשיא המועדון נאסר אל חלאיפי כי יעזוב בקיץ עם סיום חוזהו, בדרך למעבר לבלאנקוס ללא תמורה.

עם זאת, ייתכן כי אמבפה לא יהיה הנציג היחיד במשפחה שיעשה את הדרך מבירת צרפת לבירת ספרד. בתכנית הספרדית "אל צ'ירינגיטו" פורסם שאית'ן אמבפה, אחיו הצעיר של קיליאן שגם כן משחק בפ.ס.ז', עשוי ללכת בעקבותיו.

"טיוטת החוזה סוכמה כבר לפני שבועיים, אך בימים האחרונים משפחת אמבפה הציעה להוסיף סעיף ובו ביקשה שריאל תצרף את גם את אית'ן", סיפר העיתונאי אדוארדו אינדה, "ריאל חשבה על כך ולבסוף הסכימה". אית'ן, בן 17 בלבד, מסיים גם הוא את חוזהו במועדון בקיץ בדומה לאחיו הקרוב כך שריאל לא תצטרך לשלם לפ.ס.ז' דמי העברה.

בקרוב עם אחיו בריאל מדריד? אית'ן אמבפה, צילום: אודי ציטיאט
israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

אית'ן אמבפה שיחק עד כה בעיקר בקבוצת הנוער של פ.ס.ז', אך יש לו גם שלוש הופעות בבוגרים. המאמן לואיס אנריקה שיתף אותו פעמיים במסגרת הגביע הצרפתי, ובליגה עלה רק פעם אחת בתוספת הזמן ב-1:3 על מץ לפני חודשיים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר