כוכב אייאקס לשעבר נידון לשש שנות מאסר: "חשב שאי אפשר לגעת בו"

קווינסי פרומס נידון לעונש קשה בהולנד אחרי שהבריח מעל 1,350 ק"ג של קוקאין • התובעים טענו כי שחקן ספרטק מוסקבה "מנרמל וכמעט עושה רומנטיזציה לסחר בקוקאין"

קווינסי פרומס. התרסקות. צילום: AFP

כוכב אייאקס לשעבר, הכדורגלן קווינסי פרומס, נידון לעונש של שש שנות מאסר על מעורבותו בהברחת למעלה מ-1,350 קילו של הסם קוקאין. פרומס הואשם במאי האחרון בגין מעורבותו לכאורה בהברחת הסם, במשלוח שנתפס באנטוורפן בינואר 2020 בצורה של שתי מנות של 650 ק"ג ו-713 ק"ג כל אחת.

כעת, התביעה הציבורית מצאה רשמית את פרומס וחשוד שותף בן 32, אשמים ביבוא, ייצוא, הובלה והחזקת הסמים. על פי החשד, הקוקאין הוחבא במשלוח של מלח ים מברזיל, משם הועברו הסמים בשתי מכולות לאנטוורפן. 

לפי גוף התקשורת "NOS", שחקן הכנף לשעבר של אייאקס לא הגיע למשפט ולכן מעולם לא הצהיר על העבירות שהואשמו נגדו. דיווחים נוספים העלו כי שחקן הולנד לשעבר מרגיש ש"אי אפשר לגעת בו" בהתחשב בעובדה שהוא נמנע מלהשתתף בתאריכים בבית המשפט.

קווינסי פרומס. התרסקות, צילום: רויטרס

גורמים רשמיים הולנדים ביקשו בתחילה עונש מאסר של תשע שנים עבור שחקן ספרטק מוסקבה, כאשר התיק הובא בחודש שעבר. כשדרשו את עונש המאסר של תשע שנים, טענו התובעים כי פרומס "מנרמל וכמעט עושה רומנטיזציה לסחר בקוקאין".

עוד ביוני, פרומס נידון ל-18 חודשי מאסר על דקירת בן דודו. הכדורגלן בן ה-31, שמשחק במועדון הרוסי, נעצר בדצמבר 2020 בגין התקרית שאירעה ביולי אותה שנה. בית המשפט בהולנד מצא האשמות של תקיפה נגד פרומס, אך מצא שלא היה ניסיון רצח או הריגה, לפי ESPN.

כדורגלן נהרג מפגיעת ברק במשחק באינדונזיה // X

הדקירה, ברגל, אירעה במסיבה משפחתית במחסן לאחר שפרומס נקלע לוויכוח על שרשרת גנובה. הוא שיחק בהולנד עבור אייאקס באותה תקופה אבל עבר לספרטק בפברואר 2021.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר