"30 אלף נהרגו בעזה - והוא נהנה": הבן של איסמעיל הנייה נצפה ביציע ה-VIP בגביע אסיה, אבל לא כולם כועסים

עבד אל סאלאם הנייה הפך לגיבור הרע והטוב של הפלשתינים לאחר שנצפה במשחק חצי הגמר בין קטאר לאיראן • חלק מבקרים אותו: "לחמאס לא אכפת ממה שקורה בעזה" • וחלק מברכים ומאיימים על הגולש שחשף את הסיפור

עבד אל סאלאם הנייה. חי טוב. צילום: פייסבוק

המלחמה בין ישראל לפלשתינים בעזה עדיין לא הסתיימה, והאויב מצא עוד סיבה להתמרמר, אבל הפעם על מנהיגיו, וליתר דיוק על איסמעיל הנייה, ראש הלכה המדינית של חמאס, על כך שבנו, עבד אל סאלאם "נהנה מהחיים" בגביע אסיה בכדורגל, טורניר שנערך בקטאר.

קטאר מתכוננת לפתיחת אליפות אסיה בכדורגל | רויטרס

אחד הגולשים, ששמו איהאב חסאן, העלה תמונה של הנייה ג'וניור יושב ביציע ה-VIP אתמול (רביעי) במשחק חצי גמר הטורניר בין שתי שונאות ישראל הגדולות, קטאר ואיראן. חסאן כתב: "יש אנשים בעזה בלי מים ואוכל, 30 אלף נהרגו במלחמה הזאת, ובזמן הזה הבן של איסמעיל הנייה צופה במשחק מיציע ה-VIP בקטאר".

התגובות לא איחרו לבוא, אך לא כולם כועסים על הנייה הבן. נכון, יש המון ביקורות כמו "לחמאס לא אכפת ממה שקורה לאמנשים בעזה", "הטרור משתלם" ו"צריך להיפטר מחמאס", אבל רבים בירכו אותו: "כל הכבוד על המאמץ שלך להצלחת נבחרת פלשתין בגביע אסיה", "שאלוהים יברך אותך" והפופולרית בברכות: "שאלוהים ייתן לך רווחה כלכלית ובריאות".

חלק מהגולשים אף תקפו את חסאן על כך שפרסם את הציוץ הביקורתי, שזכה ליותר מ-1,600 לייקים, ליותר מ-530 שיתופים ועשרות תגובות. "אתה בכלל מוסלמי?", היתה האשמה העיקרית כלפי חסאן. והיו גם מי שהתייחסו בציניות לסיטואציה וכתבו: "מה אתם רוצים מהבן של הנייה, הוא רק נסע לגייס עובדים לאונר"א".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר