מלונות פאר, משכורות עתק ורכבים נוצצים: כמה שווה כריסטיאנו רונאלדו?

הפנומן הפורטוגלי חוגג יום הולדת 39, ואנחנו בדקנו כמה כסף יש לאחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה • בתפריט: חוזים לכל החיים, מענקים מטורפים על הישגים במגרש, מערך משומן ברשתות החברתיות ושיתופי פעולה עם חברות ענק • שיהיה במזל טוב

גמר מונדיאל 2026 ייערך בניו ג'רזי / קרדיט: פיפ"א

כריסטיאנו רונאלדו, שחוגג היום יום הולדת 39, הוא לא רק אחד הכדורגלנים הגדולים בהיסטוריה, אלא גם דמות משמעותית מחוץ למגרש. הוא ניצל את יכולותיו האדירות על מגרש הכדורגל כדי להפוך לאחד האנשים המובילים בעולם ברשתות החברתיות וגם כדי לצבור נכסים ולהגדיל את חשבון הבנק המנופח שלו.

על פי דיווחים, כבר בשנת 2020 הפנומן הפורטוגלי הפך לספורטאי הקבוצתי הפעיל הראשון שעובר את רף מיליארד דולר מהכנסות במהלך הקריירה – מכדורגל, מפרסומות ועוד.

גם כעת, כשהוא נושק לגיל 40, רונאלדו הוא המשתכר הבכיר בעולם הכדורגל עם שכר של 210 מיליון דולר לעונה שהוא מקבל בקבוצת אל נאסר הסעודית. בנוסף זוכה רונאלדו למענקים שנעים בסביבות 75 מיליון דולר לעונה. על פי דיווחים, רונאלדו גם עשוי לשמש כשגריר מונדיאל 2034 שהסעודים רוצים לארח, ועל זה הוא עשוי להרוויח לא פחות מ-200 מיליון דולר.

כריסטיאנו רונאלדו, צילום: AFP

מעבר לסכומי הכסף העצומים שהרוויח בעבר במנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ויובנטוס גם בשכר וגם במענקים על ההישגים האישיים והקבוצתיים הרבים במהלך אותן שנים, רונאלדו מכניס בכל שנה כ-40 מיליון דולר מהמותג הפרטי שלו, הרבה בזכות שיתופי פעולה עם חברות ענק בינלאומיות כמו Herbalife, DAZN, MTG, Clear Shampoo, Abbott, Unilever, TAG Heuer ו-Binance.

כמו כן, ב-2016 חתם הכוכב הפורטוגלי על חוזה ראשוני מסוגו אי פעם לכל החיים עם חברת נייקי בשווי של מיליארד דולרים. לפי הנתונים שנחשפו, כל עוד הוא משחק נייקי תעביר לחשבון הבנק שלו 24 מיליון יורו.

רונאלדו. עדיין בשיא, צילום: Getty Images

רונאלדו שלמעשה מנהל אימפריה עיסקית ענפה, מחזיק בבעלות על רשת מלונות יוקרה הנקראת Pestana CR7 בשווי של 200 מיליון דולר. מלונות הרשת פזורים ברחבי העולם, בין השאר בניו יורק, ספרד ופורטוגל, ומכניסים בכל חודש הון עתק לכיסו של השחקן  

רונאלדו גם מתהדר באוסף מכוניות יוקרה הכולל בוגאטי בשווי 12 מיליון דולר, חמישה רכבי פרארי נוצצים, החדשה שבהם פרארי מונצה SP1 שעלותה בשוק 1.95 מיליון דולר. לא מזמן גם קיבל במתנה מחברתו רכב חדש בעלות של 875 אלף דולר.

לפי הנתונים שפורסמו בחודשים האחרונים באתרים הכלכליים המובילים בעולם שווי הונו הנקי של רונאלדו מוערך בכ-600 מיליון יורו, אך גורמים המעורים בפרטים העריכו כי ייתכן שהסכום גבוה אף יותר.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
רונאלדו. חי ובועט, צילום: Getty Images
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר