מוחמד סלאח תחת מתקפה במצרים: "ההתנהלות שלו גרמה לנבחרת לאבד את האופי שלה"

הרוחות סוערות אצל השכנה של ישראל לאחר ההדחה בשמינית גמר אליפות אפריקה על ידי הרפובליקה הדומיניקנית של קונגו • חברת הסנאט דורשת ועדת חקירה ומינוי מאמן מקומי

מוחמד סלאח במדי נבחרת מצרים. צילום: AFP

שיאנית הזכיות באליפות אפריקה – מצרים – הופתעה אתמול (ראשון) לאחר דו קרב פנדלים מול הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו ועפה מהטורניר הנוכחי בבושת פנים כבר בשלב שמינית הגמר. מוחמד סלאח, אחד השחקנים הטובים בעולם בדור האחרון אמנם היה פצוע לאחר שנפגע במשחק הראשון של הטורניר וכבר חזר לקבל טיפולים במדי קבוצתו ליברפול, אבל הוא עדיין לא יצא נקי מהביקורות הקשות במדינה.

כדורגלן העבר מידו, ששיחק בין היתר באייאקס, מארסיי וטוטנהאם וזכה עם מצרים באליפות אפריקה ב-2006, תקף את סלאח בצורה קשה. "מצרים היא נבחרת עם היסטוריה גדולה, אבל חייבים לדבר על המקום של מוחמד סלאח בהיסטוריה הזו. כולנו כיבדנו את הבקשה שלו להמריא לליברפול כדי לקבל טיפולים שם, אבל לא ייתכן שהוא יודיע שהוא יחזור יותר מאוחר, רק אם הנבחרת תעלה לחצי הגמר. ההתנהלות שלו גרמה למצרים לאבד את האופי שלה".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מי שעוד הצטרפה למתקפה ויצאה נגד ראשי ההתאחדות המצרית היא חברת הסנאט, ריחאם עפיפי, שדורשת הקמת ועדת חקירה פרלמנטרית להדחה של נבחרת מצרים בשמינית גמר אליפות אפריקה. "ההתאחדות לכדורגל עומדת מאחורי חוסר הצדק וחוסר הבהירות בנוגע לפציעה של סלאח. היא אשמה בכך שאי אפשר היה לטפל בו בחוף השנהב והוא היה צריך להמריא לאנגליה. אי אפשר להמשיך להסתמך על מאמנים זרים, שמקבלים שכר בדולרים, בזמן שיש מאמני כדורגל מצרים שמסוגלים לקדם את הנבחרת. כל הבעיות שהובילו לכישלון צריכות להיחקר ולהתפרסם. אם לא נפתור אותן, הנבחרת לא תצליח".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר