אחרי 4 שנים: צפו בליאו מסי ולואיס סוארס מתאחדים באינטר מיאמי

הצמד ששיחק יחד בברצלונה התאמן לראשונה בארה"ב לקראת משחק הידידות מול אל סלבדור בשבוע הבא • סוארס אמר: "המילה החשובה ביותר שצריכים שחקנים היא לחלום, לחלום בגדול, לחלום זה לרצות לנצח, ולמה לא לחלום לזכות בארבעת התארים" • ב-1.2 אינטר מיאמי תפגוש את אל-נאסר וכריסטיאנו רונאלדו

האיחוד של ליאו מסי ולואיס סוארס // X

צפו: ליאו מסי ולואיס סוארס התאמנו היום (שבת) לראשונה כשחקני אינטר מיאמי, אחרי שהחלוץ האורוגוואי הצטרף רשמית לקבוצה מה-MLS.

לסוארס היה יותר ממפגש אחד מרגש, שכן הוא נפגש גם עם חברי ברצלונה ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס. החמישה היו חלק מעידן גדול של ברצלונה, זכו יחד במספר תארים, כולל טרבל ב-2015, וכבשו את עולם הכדורגל עם הסגנון שלהם.

סוארס אמר במסיבת העיתונאים: "המילה החשובה ביותר שצריכים שחקנים היא לחלום, לחלום בגדול, לחלום זה לרצות לנצח, ולמה לא לחלום לזכות בארבעת התארים".

מאז שסוארס עזב את ברצלונה לאתלטיקו מדריד ב-2020, עברו ארבע שנים עד לאיחוד של החברים, תקופה שבה לבש סוארס את החולצות של נסיונל באורוגוואי וגרמיו בברזיל, ומסי כמובן עבר בפ.ס.ז' בדרך לארצות הברית.

הבכורה של השניים יחד צפויה להיות בעוד שבוע בדיוק, ב-20.1, כאשר מיאמי תשחק נגד נבחרת אל סלבדור במשחק ידידות, ומייד לאחר מכן ב-1.2 השניים ישחקו נגד אל נאסר וכריסטיאנו רונאלדו במשחק ראווה בסעודיה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בוסקטס, מסי וסוארס, צילום: AFP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר