ג'יבריל רג'וב: "המתקפה של חמאס היא תגובה להתעללות", השר מיקי זוהר: "נפעל להדחתו"

יו"ר ההתאחדות הפלשתינית הצדיק את הטבח של 7 באוקטובר, גם הבטיח טבח גדול נוסף ביהודה ושומרון • שר הספורט פועל כעת להרחיקו מתפקידו וממקומו בפיפ"א • הוועד האולימפי הישראלי יגיש תלונה חריפה למוסדות הוועד האולימפי הבינלאומי

השר מיקי זוהר. הבטיח לפעול. צילום: אורן בן חקון

ג'יבריל רג'וב, מי שנחשב במשך שנים, על פי פעילי שלום רבים, כפרטנר מתון ולשעבר ראש הביטחון המסכל בגדה, הביע הבוקר (שלישי) את תמיכתו במעשה הטבח הברברי שביצע החמאס ב-7 באוקטובר ואמר: "זה לא הגיע בוואקום, מה שגרם לזה הוא המשך הפשעים של הכיבוש בעזה. זה חלק ממלחמת הגנה מצד הפלסטינים".

"הפיצוץ הבא והאלים יותר יהיה בגדה המערבית". המשיך רג'וב: "והוא יהיה פיצוץ חמור יותר ואפילו עם יותר אלימות. הפיצוץ שאירע ב-7 באוקטובר הוא תגובה טבעית לטרור הזה, כי מי ששולט בישראל הוא מודל ניאו-נאצים".

בין תפקידיו הרבים, תומך הטרור הנפשע משמש יו"ר של התאחדות הכדורגל הפלשתינית, ומי שהחליט לפעול נגדו מיד הוא שר התרבות והספורט של של ישראל, מיקי זוהר, שלא מוכן לשתוק על דברים הקשים של רג'וב. זוהר מחפש את הדרך הנכונה להעמידו במקום, וגם עקץ בהודעה רשמית ובעקיפין את עטטא ג'אבר, הכדורגל הערבי-ישראלי שמשחק בנבחרת פלשתין ושהביע הזדהות עם הטרור.

"‏אמירתו המזעזעת של ג'יבריל רג'וב, המשמש כיו״ר התאחדות הכדורגל הפלשתינית, המצדיקה את טבח השבעה באוקטובר, מזעזעת ומבישה. היא גם מוכיחה היטב מדוע השתתפות בנבחרת הכדורגל שלהם היא תמיכה בטרור.
‏נפעל להדחתו מכל המפעלים, אין מקום לתומכי ומחוללי טרור בספורט העולמי", כך לשון הודעתו של השר.

יעל ארד יו"ר הוועד האולימפי בישראל וחברה בוועד האולימפי הבינלאומי:  "ג'בריל רג'וב נושא בתפקיד יו"ר בוועד האולימפי הפלשתינאי וככזה הוא מחוייב לערכי התנועה האולימפית. אנו מגנים בתוקף את דבריו שמהווים סתירה מוחלטת לערכים האולימפיים, בתמיכה והגיבוי שהוא מעניק לטבח ואונס אכזרי חסר תקדים באזרחים ואזרחיות, ילדים וילדות וקשישים ששהו במיטתם, בבתיהם". 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הוועד האולימפי הישראלי יגיש תלונה חריפה למוסדות הוועד האולימפי הבינלאומי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר