ליאו מסי ואינטר מיאמי סיימו עונה עם הפסד: זוהי הסטטיסטיקה של הפרעוש מאז הגיע ל-MLS

הפרעוש וחבריו נכנעו 1:0 לשארלוט FC לעיני 66,101 צופים באצטדיון בנק אוף אמריקה וסיימו את הליגה במקום ה-14 מתוך 15 • כמה שערים כבש אלוף העולם מאז נחת בארה"ב? כל המספרים

מסי. הפנים לעונה הבאה. צילום: AP

לאחר תקופה שבה סבל מפציעות ולא ממש יכל לעזור לחבריו, ליאו מסי חזר הלילה (בין שבת לראשון) להרכב של אינטר מיאמי כשהוורודים רשמו הפסד במשחק האחרון בעונת ה-MLS כשנכנעו 1:0 לשארלוט FC לעיני 66,101 צופים באצטדיון בנק אוף אמריקה. הפרעוש שיחק 90 דקות למרות שהמשחק לא קבע כלום עבור הקבוצה שלו, זאת לאחר שכבר לפני שבועיים נקבע כי לא יעפילו לפלייאוף.

מבחינה אישית, מסי סיים את העונה עם 11 שערים ב-13 משחקים. ב-13 המשחקים הללו אינטר רשמה 8 ניצחונות, תיקו ו-4 הפסדים באותם משחקים כאשר שבעה מהמשחקים שוחקו במסגרת הזכייה של הקבוצה בתואר הראשון שלה אי פעם - גביע הליגות.

מיאמי, סיימה את העונה במקום ה-14 מתוך 15 עם 34 נקודות לאחר 34 משחקים ופרט לתקופת התעוררות קצרה ברגע שהגיע מסי לקבוצה, הפנים נשואות כמובן לעבר העונה הבאה, אליה תגיע אינטר מיאמי עם חיזוק של עוד מספר שחקנים, כאשר דיוויד בקהאם ושותפו חורחה מאס מנסים לפתות שחקנים נוספים מאירופה, כפי שעשו גם עם ג'ורדי אלבה וסרחיו בוסקטס שהגיעו מברצלונה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

מיאמי תצא בתחילת נובמבר למסע משחקים קצר בסין, כשמסי למרות העומס הגדול עליו בחודשים האחרונים, אמור לקחת בו חלק. לאחר המסע בסין, הוא ישתתף בעוד שני משחקי מוקדמות של מונדיאל 2026 יחד עם ארגנטינה מול אורוגואי וברזיל ואז ייצא לחופשה ארוכה, במהלכה גם צפוי לזכות בכדור הזהב השמיני בקריירה שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר